søndag 31. januar 2010

Laaang uke, nytt skap og tvbenk er på plass

Vi skulle jo hente flatpakka skap og tvbenk på mandag, men fikk bare med oss tvbenken fordi dette ikke var flatpakket...
Skapet kom levert på onsdag, og vi fikk satt det på plass, men pga mye jobbing og grubling denne uken så var ikke ting helt på plass før fredagskvelden. Og det aller beste var at det ringte en mann på fredagen som ville kjøpe den gamle seksjonen, så han hentet den på fredags kvelden, og ikke nok med det, jeg ble også 500 kr rikere :) Så jeg er fornøyd.
Som dere ser må jeg finne på noe over tv'n et bilde eller en hylle, det ble litt nakent der, men det skal nok ikke bli noe problem...
3 store skuffer er det i tvbenken, så den ene er fylt med servietter...*fnis*, den andre med lys etc, og den siste med tv-stæsj, slik som PS3 håndkontrollere og tvspillene og sånt.. veldig praktisk.
Syntes kryssene både på dørene og på tvbenken var stilige, og så er det glasshyller i skapet, så spørs nok om vi ikke må montere litt lys i skapet etterhvert, er til og med plass på toppen av skapet til å skjule slike ting også.
Som dere ser har det vært skiskyting og annen vintersport hos oss i dag..! Jeg har også gått over 1 times tur ute i snøværet, så litt flink har jeg vært :)

Nå skal jeg lage middag.. Gyros med ovnsstekte poteter, gresk salat og tatziki. Spiser en del med greskt tilbehør, spess om sommeren, men aldri smakt gyros..! Så det kan jo bli spennende!

Ha en fin kveld!
Klem

post signature

9 kommentarer:

  1. Godkväll på dig! Vilken smaskig söndagsmiddag. Här var vi lata och tog hämtpizza. :-)Så fint ni har fått det. Storbildstv på plattskärm har vi ännu inte skaffat...men bör ju! :-)Ha en riktigt fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye møbler, ble kjempe fint =)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempefint! Og god ide å sette lys inni! Skuffer og skap får man aldri nok av! Jeg skulle gjerne hatt mer! Brukte du finn.no for å selge det gamle? Deilig å få ut det man ikke har bruk for lenger!
    Nå blir det tv og avslapning for min del:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Så fint!!! :)grattis med nye møbler!
    Såå mange servietter a du!! ;) det har ikke jeg, men skulle gjerne hatt det ;)

    nam nam gyros!
    håper dere har kost dere!!
    God søndag!klem klem

    SvarSlett
  5. Ah lekkert!Skal jammen si du hadde menge servietter)Smiler...Trodde jeg hadde mange med 5 pakker i skuffen...ler
    Klemmer til DEg

    SvarSlett
  6. Så fint det ble hos deg.Kjekt med noe nytt i stua.
    God natt til deg

    SvarSlett
  7. Så digg å få ting på plass!

    Ha en fiiinn dag!
    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  8. Kjære sporty Hege!
    Gratulerer med nytt inventar, og er det ikke påfallende hvor fort det serviettvarelageret blir ganske så stort...
    Enig med deg at det var lekkert med de kryssene, en fin effekt.
    Jeg håper du hadde en herlig gresk middag og ønsker deg en koselig uke videre ❥
    Klem Lokki

    SvarSlett
  9. Å gyros er så godt.:-) har et innlegg om det hos meg under "mat"....bare elsker det.:-)

    grattis med nytt skap og benk...:-)

    takk for hyggelig kommentar hos meg, når du er gift får du kanskje tid til å pusle med sånt.:-) tjhiii

    kos deg i snøværet.:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)