lørdag 23. januar 2010

Litt nytt i stuevinduene..

I dag har vi vært ute på farten. Og da ble det litt handling gitt... Rart det der.. men kommer man over noe man syntes man trenger, så er det ofte det blir med hjem..
Skulle kjøpe en blomst i bursdagsgave idag, og plutselig så hadde jeg kjøpt noen til meg selv også. Eller ikke helt blomster, men mer planter. Jeg syntes eføyer er såå fine, og har mange av dem her i huset nå, siden det kom 2 nye idag...
Stuevinduene har hatt asalia på stilk nå i julen, noe som har vært veldig fint, men nå begynte asaliene og takke for seg, og da var det på tide å bytte ut. De jeg hadde i vinduene tidligere, sto der i 2,5 år... og ble kastet før jul rett og slett fordi de var blitt helt gule, og fordi jeg hadde lyst på litt nytt.
Nye potter ble det også... kjøpt på Mestergrønn! Har sliklet på dem før også, men nå kjøpte jeg dem. Syntes de er veldig stilige, og de kostet bare 100 kr stykke og det syntes jeg de var verdt! De passet godt inn i mine vinduer..
Syntes igrunn både plante og potte gjorde seg godt i mine stuevinduer. Stilig, og ikke så mye, mine forrige planter vokste så mye at jeg var redd de skulle ta over hele stuen.... kanskje ikke helt.. men nesten iallefall..
Nå skal jeg nyte lørdagen med et glass cola ( ..kanskje ikke så alt for spennende, men jeg elsker cola..) og den nye boken min som omhandler bryllupsinvitasjoner og pynting ;) Tenkte å lage invitasjoner, bordkort og Meny/hefte-typeting selv... og da er det kanskje på tide å finne ut hva jeg vil ha og så smått begynne... slike prosjekter tar tid..

Ha en fortsatt fin helg, og kos dere!
Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Koselig i vinduene dine i dag da.Den potten likte jeg godt.
    ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Lekre potter og blomster.
    Helt min stil.

    Ellers var det en lekker kjole du prøvde i forrige innlegg.
    Er jo en evighet siden jeg giftet meg, så vet lite om dagens priser.. går liksom ikke bare inn å prøver en brudekjole sånn for moro..
    Men ang pris, har jeg hørt at det er mye billigere å kjøpe i Danmark, så skal du dit kan du jo sjekke.
    Uansett lykke til med valget.. blir nok ett vakkert syn uansett..

    SvarSlett
  3. Har nesten køjpt helt makne eføyer selv - liker de kjempegodt! Står en i hvert kjøkkenvindu hos oss. Pottene dine var finere enn mine - de var helt min stil :0) God Søndag! Vibeke

    SvarSlett
  4. Blomsterpottene var kjempe fine *notert bak øret* :)
    Det er jo kjempeartig med bryllupsplanlegging, jeg har akkurat laget ferdig invitasjonene til vårt bryllup.
    Koselig at du vil være med i give awayen min, er sikker på at putene vil trives hos deg dersom du vinner :)

    Fortsatt fin søndag :)

    -milstjerne

    SvarSlett
  5. Så fint det ble i vinduet ditt! Det må gjøres noe her også! Så i morgen får jeg ta en tur i blomsterbutikken!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Blomstene og pottene var knall fine! Deilig m,ed litt enkelt etter julen!

    SvarSlett
  7. Jeg har faktisk ikke tatt bilde av invitasjonene enda, helt utrolig at jeg har glemt det :) Men jeg kommer sikkert til å legge ut bilde om ikke så altfor lenge :)
    Blomstene sliter jeg også med, vi har mye lilla på invitasjonene og det er ikke så mange blomster som passer da. Tenkte egentlig å bruke hvite blomster, men med innslag av lilla.. Kommer vel på noe :)

    SvarSlett
  8. Heisann,så du spurte litt om lift tips på en blogg her,dobbelsidig tape holder ikke lenge men på stoff og stil har de stryk på lift oppheng...Da behøver du bare å sy en søm oppe og en nede og vips så har du en knall lift!!!
    holder på å lage en oppskrift med bilder på stryk på lift!!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  9. Hei....de pottene og eføyene der var kjempefine. Koselig du har det;o) Ønsker deg en fortsatt fin uke...Klem fra Maliva

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)