tirsdag 26. januar 2010

Litt nytt, og litt som mangler..


På helgens handletur fant jeg også noe annet jeg har sett her inne på en blogg, og som jeg syntes var suuperstilig. Er ikke helt sikkert at det var helt lik disse, men konseptet var det samme, stjerneformede lysestaker hvor det meste av lyset lyser opp i stjerneåpningen! Kjempestilige, jeg så dem med en gang jeg gikk inn i butikken i Fredrikstad ( som jeg ikke husker hva heter...), de sto å brant ved disken...

Så da måtte jeg jo spørre om de hadde flere, noe de ikke hadde, så det ble til at damen blåste ut lysene og pakke inn disse til meg..

Enda mer glad ble jeg da hun sa det var 50% på dem fordi de tilhørte jule-artiklene...Men jeg vet ikke om jeg er klar for å sette dem bort i julekassen ;) Syntes de var stilige, og de er vel ikke helt jul? Eller hva syntes dere..? De er iallefall ikke blitt ryddet bort riktig enda..

Ellers fikk vi en hyggelig telefon fra Møbelringen i går..Skap og tvbord hadde kommet, og det var bare å komme å hente, så skituren ble avlyst og vi kjørte avgårde...! Vi betalte og gikk til henteavdelingen...Og jeg er sikker på at jeg spurte da vi bestilte om dette kom flatpakket, for gjorde det ikke det så hadde vi ikke plass i bilen.. men joda.. det kom flatpakket.... men NEIDA.. det gjorde det ikke! Så vi fikk kun med oss tvbordet. Skapet kommer de å leverer gratis i morgen (siden de husket de hadde sagt det var flatpakket)..
Så det var jo litt kjedelig.. akkurat nå har jeg et tonn glass på stuebordet, masse duker i sofaen og hele "barskapet" stående på gulvet...!

Men vi har montert tvbenken, og den var kjempefin! Så tror nok det blir kjempefint når vi får opp skapet også.. og i morgen skal skapet kommet mens jeg er på jobb, så da gleder jeg meg til å komme hjem og rydde og ordne :)

Ha en fin dag!

Klem
post signature

10 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke at de lysestakene var utpreget julete. Ha dem framme du, fine var dem :)

    SvarSlett
  2. De der stjernestakene kan jo bruke året rundt....ikke noe spes jul ved de...
    Håpe du ikke ramler oppi glassene da:)
    ha en flott dag
    klemmerpå

    SvarSlett
  3. så søte de var da.:-)

    Jeg tror det blir lekkert uansett hva du lander på jeg...spennede tid du har foran deg :-)

    Klem Gry

    SvarSlett
  4. Oooo.. lekre lykter!

    Har sikla på sånne lenge!

    Klem Line.

    SvarSlett
  5. Hei Hege.
    Så koselig med en som bare bor lite stykke unna. Du kan komme hit når du vil, bare send sms eller ring slik at du vet jeg er hjemme.
    Det er jo bare 15 min unna!!!
    Lyktene kan du ha hele året, kjempe fine.
    kos deg og ha en fin kveld.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med flotte stjernelys. Klem Siv

    SvarSlett
  7. Ltt flaks skal man ha ;)
    Så koselig at du la igjen et lite spor etter deg på bloggen min!
    Ser at du skal gifte deg. Jeg giftet meg for 1 1/2 år siden. Det var så koselig å planlegge bryllup, så nyt denne tiden ;)
    Klem L

    SvarSlett
  8. Flotte lysestaker! De ligner veldig på de fra Riviera Maison, er det dem?
    Stjerner går jo året rundt spør du meg:)
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  9. LYCKOST!!!! Om de är de från RM så har jag letat som en tok och bloggat om dem!!! Tycker de är UUUUUrfina!! Säg till om du finner flera!!!!stor kram Alexandra

    SvarSlett
  10. Absolutt definitivt vinterpynt og ikkje julepynt;) Flotte var dei!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)