onsdag 6. januar 2010

Ny header...

Litt bloggsperre etter 3 slitsomme dager med NSB, Jernbaneverket, Tbanen og kulden! Men i dag fikk jeg lyst til å lage en ny header på bloggen min, og dette ble resultatet:


Kanskje ikke råflott, men nå var julen over og julehilsnen i headeren hadde derfor liksom gått ut på dato..

Nå skal jeg kose meg med litt kveldsmat før jeg nok en dag må opp og sloss med kollektivtrafikken :) Gleder meg til helg, da blir de feiring av sambo og mormor med familien :) Sambo blir gammel til uken som kommer.. hele 29 år,.. og mormor ble 81 i dag, hipp hurra for mormor :)

Vi snakkes!
Håper kuldegradene synker og bloggformen stiger fremover :)

Klem


7 kommentarer:

  1. Kjempefin ny header med stilige puter:)
    Vi er på besøk hos svigers i Stavanger. Skal feire at svigerfar blir 60 år:)
    Ble ikke noe shopping i dag, sto klar, men tror du ikke at bremsene på bilen hadde frosset! Vasket bilen i maskin i går kveld etter vi kom frem, var jo ganske skitten etter den lange turen. Var ikke så kaldt da, men i dag var det 12 minus! Så bilen ble stående til NAF kom og ga oss en hjelpende hånd etterhvert....Men i morgen skal vi ut på Kvadrat:)
    Snart kvelden nå, god natt!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hejsan! Usch låter jobbigt med kollektivtrafik som krånglar. När vi bodde i Oslo så jobbade jag utanför centrum (och bodde i centrum) så jag körde mot köerna var gång. :-)Härligt med födelsedagsfirande till helgen. Vi ska bara mysa lilla familjen! Ska bli gott det också har varit väldigt mycket socialt samvaro nu med jul och födelsedag. Ha en fin dag! kram alexandra

    SvarSlett
  3. Jättefin ny header förresten! :-)

    SvarSlett
  4. Så fin header!!! :)
    Slitsomt med kollektiven, kjenner til den for å si det sånn :p
    ja, det blir godt med helg, endelig sier nå jeg!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Så flott da Hege!
    Moro med litt nytt, og de putene er digg!
    Også Hurra og Gratulerer med dagen idag til Mormor!
    Ønsker deg en nydelig uke, og gratulerer med sambo neste uke!
    ♬ "Ja må dom leva, ja må dom leva..."
    Varme klemmmer fra Lokki

    SvarSlett
  6. Hei, kjempe fin header! Tusen takk for koselig kommentar hos meg, jeg også ønsker meg nytt hus, men det skjer nok ikke her heller med det første;-) Ha en fin torsdags kveld. Klem

    SvarSlett
  7. Så flott header Hege!
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)