mandag 18. januar 2010

Ny tvbenk og skap..noen som trenger det gamle?

Som jeg skrev så fikk vi gjort så mye på lørdag, og en av tingene var jo å bestille skap og tvbenk! Skal bli så deilig å kaste ut sjenken vi kjøpte etter at vi flyttet sammen for rundt 6 år siden. Men seksjonen er like fin, men lys foliert seksjon passer ikke helt inn her, og så har man ofte lyst på noe nytt. Vi har tatt litt og litt etter at vi flyttet inn her, første vi måtte ha var spisestue og kjøpte da tilhørende sjenk og skap, det neste vi fikk byttet ut var sofaen, og nå var de endelig seksjonens tur. Prøver å være litt økonomiske også;)
Jeg har jo nevnt dette her inne før, men var redd jeg bare hadde plass til et enkelt skap. Men etter at bryllupsplaner og sånt har kommet på plass, tenkte jeg det kunne være riski å gå ned på muligheten for lagringsplass, så vi har målt og styra og kommet frem til at vi klarer å få plass til det doble skapet *jippi*
Så sånn blir det sånn ca..:

( lekt litt i photoshop.. som dere så i forrige innlegg er jeg jo en liten nerd..;))
Tror og håper det kan bli veldig bra, og vi fikk jo 15% også, det hjelper jo på! Så nå er det bare å vente på ny seksjon, og å få solgt/flyttet den gamle. Så kjenner dere noen som trenger en sjenk eller to til en billig penge så er det bare å kommentere her. Den ene er en furu sjenk, ganske liten den er ca 40 dyp, 160 brei og 180-190 høy, og den ser slik ut:


Min har desverre ikke bakplate der tvn skal være, for de gamle tv'ne var for tykke, så pappa måtte skjære ut for meg så jeg skulle få plass til tv på hybelen min ;) Men siden dette er furu kan det jo absolutt være håp for den om den får strøk maling eller noe.
Den andre kan sees her : Den er jo bare foliert, men har fungert fint for oss alle årene vi har hatt den. Den er 230cm bred ca..
Dere kjenner sikkert ingen som trenger disse, men om dere gjør må de hentes! Den i furu bor for tiden i Fredrikstad, mens den andre bor i Råde. Tenkte å prøve å få 500 kr stk.. Legger dem ut på finn i kveld eller i morgen...I håp om at noen trenger...

Klem

post signature

3 kommentarer:

  1. ja...det er alltid hyggelig og få byttet ting...da har du noe og glede deg til
    ha en koselig dag
    klem klem

    SvarSlett
  2. Herlig med litt nytt! Blir du ikke kvitt det gamle her blir du helt sikkert kvitt det på finn.no! La ut noen baby-ting der for litt siden og det gikk ganke kjapt!
    Ha en fin mandag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig kommentar- vil gjerne følge deg også jeg:)

    Ha en fin kveld.

    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)