onsdag 20. januar 2010

Onsdag og tulipaner

I går gikk jeg innom på mester grønn på Oslo s for å kjøpe noen tulipaner, og da kom jeg over denne fargebunten. Syntes tulipaner er så koselig. Syntes igrunn de fleste bomster er koselige, og ekstra koselige med avskårende.

Ellers er det Onsdag idag, og nå er det bare 2 dager til helg. Vi venter jo på skap og tvbenk fra Møbelringen, og de sa at det kanskje kunne komme allerede på fredag...*håper* Eneste problemet er at ingen vil ha den flotte seksjonen vi har stående...hehehe...

Nå har jeg og sambo vært ute å gått en liten tur, fått litt luft etter dagen på kontoret og middag, greit med litt frisk luft innimellom også. Selv om jeg får litt når jeg går til toget også sånt.... men det blir ikke på langt nær nok mosjon. Så da får vi prøve litt..

Jeg var virkelig lekt fotograf når det gjelder tulipanene i dag, og må vise dere alle fargekombinasjoner buketten har..

Nå er det Millionær i forkledning snart, syntes det er litt moro, se hvordan millionærene reagere når de ser alt rundt seg som ikke er så bra, ser at ikke alle har det så bra som de selv, hvordan ting de ser på som en selvfølge absolutt ikke er det for andre, og hvordan enkelte mennesker lever mer for å hjelpe andre enn seg selv. Og det beste er reaksjonen på disse menneskene når de får vite om millionærene i forkledning og pengegavene de vil gi. Som man sier " Penger løser ikke alt", men jeg mener alikevell at det løser en del. Eksempelvis var familie med ei datter med kreft, og de hadde ikke råd til noe særlig behandling..et eksempel som penger faktisk løser.. Det hjelper ikke mot sykdom og elendighet, men det kan faktisk hjelpe på behandling etc når man først er uheldig... vel vel.. nok om det.

Ha en flott kveld bloggvenner
Klem

post signature

7 kommentarer:

  1. Nydelige tulipaner..og kjempefin den stjerna den står på.:-)

    Kan ikke få tid til alt vettu...mye godt brød/rundstykker å få kjøpt .:-)

    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Ah lekkert..Tullipaner her i dag og..Druknet forrige runden med tullipaner..Glemte at de skulle ha lite vann....hehe

    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelig med tulipaner... Tror jeg må annskaffe meg en bukett i morgen:-)

    God kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hej!
    Tack för kommentaren på min blogg!
    ja dem är så fina de vita zinkhusen. har letat o letat med ljus och lykta efter ett och är nu överlycklig över att ha hittat! Kika på Chic Idés hemsida!
    ha det gott!
    Kram Nadja

    SvarSlett
  5. Vakker bukett du har kjøpt, herlige farger.

    Ha en fin kveld =)

    SvarSlett
  6. Nydelige tulipaner Hege!
    Friske blomster, det gir en egen god stemning ❥
    Ønsker deg en vakker dag!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  7. Nydelige tulipaner, trenger litt farger nå mot vår:)
    Håper du får de nye møblene før helgen da, så moro med noe nytt.
    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)