tirsdag 12. januar 2010

Oppbevaring av Te og Kaffe...

Jeg tenkte jeg fikk ta utfordringen fra Maliasverden og fortelle dere hvordan vi oppbevarer Te og Kaffe her i huset. Her er det sånn at sambo drikker MYE kaffe og også te, mens jeg kun drikker litt te til søndagsfrokosten for eksempel...
Men slik ser da "kaffekroken" vår ut:


Ja.. bokstavlig kaffekrok... Disse 2 maskinene og "tilbehøret" tar vel opp 1/4 av den lille benkeplassen vi har.. hehe..Man må jo ha en nespressomaskin og en mokkamaster..hehe.. Liker kapsleholderen til nespressokapslene da, den var julegave fra meg til sambo, hadde til og med fylt den opp med kapsler. Den valige kaffeboksen er fra Marimekko.
I det motsatte hjørnet bor Teboksen:

Denne teboksen er fra Perfect Home.
Vi har både te og kaffe ting på benken, og det er plass til det.. fordi dette er steder på benken man ikke får "jobbet" alikevell. Og da er det praktisk at det er lett å ordne seg en kopp med noe varmt om man ønsker det.

Ellers har jeg oppdatert bryllupsbloggen, ser ut til at vi kan ha funnet et fint lokale til en fin pris :) Kjenner jeg ble 10 kg lettere, det finnes faktisk et sted man kan arrangere bryllup som har en liten touch av klassisk stil. Dere kan lese mer om det på bryllupsbloggen.

Om dere husker litt tidligere i bloggen så pratet vi om å bytte bil også, dette fant vi også i går, så dette ser enn så lenge ut til å være en bra uke...Så for øyeblikket er jeg eier av 2 biler.. men planen er jo å få slolgt den gamle røde :)
Så uka har vært bra...men det kan hende uka bare er snill mot meg, for den vet at på fredag skal jeg på gastroskopi... noe jeg IKKE gleder meg til..;)

Vel vel.. ha en fin kveld!
post signature

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som om det råder ordning och reda där! :-) âr det en nespresso ni har? och isåfall är din blivande make nöjd med den?? jag funderar på att köpa en. Gott att du har en fin vecka- nu ska jag in på bröllopsbloggen och kolla! Kramkram Alexandra

    SvarSlett
  2. Du har ihvertfall orden på sakene- og den kaffimaskinen skulle jeg gjeerne ha hatt!!
    Usj, lykke til på fredag..:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  3. Wow..har du virkelig en så fin kaffemaskin m/så mange smaksvarianter uten selv å like kaffe...ja de er heldige dine gjester da..og ikke minst samboeren;o) Gøy at du tok utfordringen min. Takk for titten ..klem fra Maliva

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)