torsdag 21. januar 2010

Torsdag og kjoleprøving..

I dag har jeg gjort det store... jeg og ei venninne har vært å prøvd brudekjoler... Og jeg fant en nydelig en.. men spørsmålet er om man skal kjøpe... og om jeg skal det.. så virker det som om jeg må slå til snart, siden dette var den siste de hadde, og den hadde gått ut av produksjon.. Mer kan lese på bryllupsbloggen :)



Ellers er det torsdag, og jeg har ikke hørt noe fra møbelringen enda.. så med min flaks så kommer det nok ikke denne uken... I morgen er det fredag og så er det helg :) Gleder meg... vi har INGEN planer på lørdag, og det er ganske deilig !!
Nå er det  snart natta... må reise tidlig på jobb i morgen også.. og det betyr opp kl 5.15... nice!! Kjenner jeg er lei denne pendlingen! Opp så tidlig for å være på jobb litt over 8...sukk.. men men..

Natta allesammen
Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. Ja forstår det blir valgets kvaler rundt det med kjole.
    Jeg giftet meg i 1842, og på den tiden var prisene noe annerledes *)
    Så her kan ikke jeg komme med gode råd,
    bare ønske deg lykke lykke til ❥
    Ønsker deg også en nydelig helg Hege!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Ååå , men mange jenter syns det er liitt stas med en ordentlig brudekjole...
    Min første(legg merke til ordlyden,fniis!)kjøpte jeg og solgte videre til halv pris. Det betalte seg bra det i forhold til å leie( den gangen, sånn ca på 1700-tallet...!):-)Ganske så dyrt å leie bare for en dag etter det jeg har hørt nå...?
    Uansett, du velger sikkert en smellvakker en:-D
    PS!isunner deg IKKE å stå opp 5.15 for å nå jobben...
    Riktig god helg, klem Hege.

    SvarSlett
  3. ja det er jo så dyrt også,men det er den store dagen.Spennende å finne riktig kjole.Lykke til

    SvarSlett
  4. Hej...Hege.:-) Liftgardin (fake )

    vi har malt en list i samme farge som vinduet, ca 3 cm bred og lengde som vindue. kjøpt borrelås med dobbeltsidig tape som festes til listen, den må jo passe med den borrelåsen man syr på gardinen. Så har vi skrudd opp listen med to skruer...en på hver side.:-)

    Ha en fin lørdag...

    Klem Gry

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)