mandag 8. februar 2010

Årets bryllupskveld

I dag skal jeg hente billetene til bryllupsmessen hos GlasMagasinet i Oslo.
Gleder meg!
Har hørt det ikke er superbra, men sideen jeg sendte en mail og lurte på billetter og senere fikk beskjeden om at det var reservert 2 billetter til meg( uten å egenltig har reservert noen...hehe...) og min lillesøster gjerne ville være med, så tenkte jeg å hente dem i dag. Så ille kan det vel ikke være og dessuten så kan jeg og min søster kose oss med en middag i oslo og så bryllupsshow etterpå. Det blir nok koselig:)

Noen flere som skal hit ? Eller vært på dette tidligere?

Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Så gøy da! Blir sikkert masse fint å se!
    Har ikke vært på dette tidligere, kun i Tønsberg og Sandefjord.
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Så kul! Jag har varit där och tyckte att det var jättebra. Mest för att få frossa i bröllopsyra när man ska gifta sig. :-) Ha en fin dag! Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)