mandag 22. februar 2010

Dagens gjøremål...

I dag skal jeg få sendt unna litt saker, blir nok en tur på postkontoret ;)

Min samboer er en korpsnerd *fnis*, det var iallefall det jeg trodde da han fortalte meg at han skulle på KorpsNM i Trondheim før vi ble sammen... Jeg så dumt på ham og trodde rett og slett ikke det var noe som het det...Men flere år senere har jeg lært at en helg i året så er Trondheim invandert av korpsnerder ;) hihi...
Jeg har vært med et par ganger, men de siste årene har jeg funnet ut at denne helgen er perfekt til jentehelg, så nå har det vel faktisk blitt en litt sånn "årlig" happening hjemme hos meg med jentehelg den helgen det sambo er på korpsNM...
Så det jeg skal gjøre i dag er å lage ferdig inbydelsene. Siden jeg har fått litt sans for scrapping og sånt, så bestemte jeg meg for å lage kort i år, syntes det er sååå koselig å få noe i posten, så da syntes jeg det var litt koselig å kunne sende ut inbydelser pr post...selv om de fleste nok allerede har plottet inn datoen...hihi..

Neste del av papirmøllen er å få signert og sendt inn et skjema til Rolvsøy Kirke, slik at vi faktisk får vielsen den 16. oktober kl 13.00. Vi må blant annet krysse av for om vi har vært gift tidligere, og med liten skrift står det at dette er nødvendig da enkelte prester ikke vil vie folk som har vært gift tidligere...

Så skal jeg signere salgsmeldingen på bilen min, slik at ny eier kan få midlertidig vognkort og "den røde fare" kan bli hentet i morgen...

Siste post på programmet er kanskje en av de kosligste, det er å få sendt avgårde pakken til Lokki som vant min lille giveaway :) Du får ha litt tolmodighet, pakken kommer snart :)

Det var mine gjøremål.. og først må jeg bli ferdig på jobb, og være med NSB hjem... håper det ikke er noe tull slik at jeg ikke er hjemme senere enn kl 18... da går kvelden sååå fort...!

Ha en fortsatt fin mandag
Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Hei hei.. Sant de var nusselige..?! Jeg er helt hektet! Er ikke noe vanskelig å strikke, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forklare desverre.. skal se om jeg finner en oppskrift til deg! :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  2. blir godt å få gjort unna alt det kan jeg tenke meg.
    Ha en fin kveld, forhåpentligvis uten en av nsbs mange forsinkelser

    SvarSlett
  3. A busy little bee :) Hehe...

    Koselig å få hjemmelaget kort i posten.

    NM i korps?!?! Guri, det visste jeg virkelig at fantes! Hoho...

    Ha en fin uke videre.

    Klem, Line.

    SvarSlett
  4. Høres ut som bra fordeling, korps på mannen og jentehelg på deg:) Jeg har jo faktisk vært en liten korpsnerd selv, men ga meg allerede på ungdomsskolen:) Husker godt alle de fine turene!
    Kos deg med kortene!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Koselig med jentekveld når mannen er på sine ting!
    Man kan ikke like de samme tingene alltid, sånn er det bare!

    SvarSlett
  6. Det var veldig koselig med invitasjon i posten:) Tusen takk. Jeg kommer!
    Hilsen Christine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)