tirsdag 9. februar 2010

En liten giveaway hos meg...

Hei på dere!
Jeg tenkte det var på tide med en liten Giweaway her hos meg... Blir så glad at det er så mange innom å titter hver dag selv om jeg ikke alltid har like mye spennende å dele med dere.
Tenk at jeg i dessember hadde 5000 besøkende og nå begynner jeg å nerme meg 10000 besøkende..det har gått fort.. og jeg blir like overrasket hver dag jeg titter innom. Så jeg hadde fått og 62 følgere også.. det er for meg mange:) Og det er jo dere som motiverer meg til å blogge så godt jeg kan.. :)
Vel tilbake til giveawayen, min lille giveaway består av 4 løpere, 3stk "vanlige" løpere og 1stk litt mindre løper. Disse er kjøpt i en Black Design butikk, og fargen er i hovedsak brun, eller jeg vil si den er litt brun/mørkebrun(sort) rutete..
Som dere kanskje har lest, så byttet vi ut litt møbler for en stund siden...*endelig* og da ble det jo naturlig nok litt rydding i det gamle skapet før ting skulle på plass i nytt skap... Og i skapet fant jeg disse løperene med lappen på og greier. Veldig fine løpere som jeg hadde store planer for da jeg kjøpte dem, men de passer ikke helt inn her hos meg. Jeg har jo mørke møbler.. blant annet spisestuebord og når jeg prøvde disse på mitt spisestuebord så ble løperene rett og slett borte i den mørke benkeplaten...
Men mange av dere har jo en litt annen stil enn meg, eller kanskje flere bord i samme hus.. er ikke plass til så mye på 100 kvm vet dere... fnis..

Så jeg håper noen vil gi mine løpere et nytt og fint hjem.
Jeg trekker en "vinner", om man kan kalle det det, fredag 19/2, og håper med dette noen vil gi disse 4 et nytt hjem :)

Du får 1 lodd ved å kommentere her og 2 lodd hvis du i tillegg publiserer mitt øverste bilde på din blogg, og linker til dette innlegget. Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar :)

Stor klem
fra en forkjølet
post signature

21 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange besøkende!

    Min yndlingsfarge er brun, så disse hadde passet godt inn hos oss. ;o)
    Jeg tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg.

    Ønsker deg en fortsatt fin februaruke!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med mange besøkende! :o)

    1 lodd til meg er du snill..
    Klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Gratulere med masse besøk... Jeg synes det er koselig å følge deg!!
    1 lodd til meg:-) Ha ei fin uke!! Hilsen Ruth

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flotte besøkstall! Jeg blir gjerne med i trekningen og tar 2 lodd :)

    Klem, Christine.

    SvarSlett
  5. Hej hege.:-.) Grattis med så mange besøk.:-)
    Jeg vil gjerne ha et lodd.:-) er kranglete bloggen og jeg om dagen, så jeg tar bare et.:-)

    Irriteredne at det er sånn hos meg, og merkelig at det er noen som ser den som du gjør, og andre ser den helt fint....hmmm..ikke bra.:-//

    Kos deg..:-)

    Klem Gry

    SvarSlett
  6. Gratulerer med alle besøk!
    Siden jeg var så heldig på din forrige giveaway prøver jeg gjerne lykken igjen:)
    1 lodd til meg:)

    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Gratulerer Hege!!
    Det er mange mennesker som har tatt en sving innom deg!
    Jeg liker bloggen din storveis ❥
    Henger meg på giveaway og tar 1 lodd.
    Ønsker deg en strålende fin uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Må bare si en ting til!
    Det er SÅ fint det nye profilbildet ditt, helt nydelig!
    Stilrent og elegant!!
    Ja da sender jeg en klem til ❥❥

    SvarSlett
  9. Jeg vil så klart være med;) Klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Hejsan hoppsan! Jag provar lyckan. En lott till mig! :-) Ha en fin kväll. kram Alexandra

    SvarSlett
  11. hei på deg!!
    Jeg vil gjerne være med.. 2 lodd da ;)
    har give away inne hos meg og! ;)

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg!!
    Flotte premier!!!
    Kom gjerne å bli med på min give away også..
    Klæm Linda

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange besøkende :D

    SvarSlett
  14. Heihei=)

    Innom bloggen din for første gang, og her var det masse fint:D Fra Østfold også! Så da må jeg legge meg til som følger;);)

    Håper du får en fin dag:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  15. Så koselig da.Jeg er gjerne med og tar ett lodd
    Klem

    SvarSlett
  16. Hei Hege, så koselig med brunt, har for en liten tid siden kjøpt ny sofa og gulvteppe,Sofa i mørkebrunt og gulvteppe i brun/beigenyanser, så det hadde passet så flott med nye brikker som passer. Venter i spenning.
    Lørdagshilsen fra Marianne

    SvarSlett
  17. Heisann, jeg er med =) 1.lodd på meg i kveld.

    Ha en fin helg =)

    SvarSlett
  18. Jeg elsker Black Design og vil veldig gjerne være med. Jeg kommenterer her og det blir da 1lodd.

    Ha en finfin kveld!!

    klem Johanna

    SvarSlett
  19. 1 lodd på meg:)
    Løperne var veldig fine synes jeg!

    klem

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med:O)
    1lodd til meg:)

    SvarSlett
  21. Sikrer meg ett lodd her :-) Brune løpere passer veldig bra her hos oss! Ha en fin fredag (arhh..helg..endeliiig..) :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)