tirsdag 16. februar 2010

God kveld!

Bare innom en tur å ønsker dere en god kveld med masse OL på TV :)
Jeg skulle gjerne gitt dere alle en liten tulipanbukett! Jeg elsker blomster og for tiden går det mye i nydelige tulipaner i alle fager:) Blomster gjør mye i et hjem syntes jeg, og etter jeg flyttet for meg selv så kjøper jeg nesten alltid friske blomster til helgen :) Jeg er også blitt veldig glad i å gi bort blomster, så det skjer ganske ofte at jeg har med meg en bukett når jeg er på ett eller annet besøk :)
I dag har det vært en treg dag...hode har ikke vært med...det har vært plaget med migrene:(
Jeg har jo virkelig begynt å trene for fult.. er jo et bryllup i oktober.. og før det skal jeg i 2 andre.... Og jeg kan si såpass; Trening er ikke bare og bare for svake mennesker..hihi... Armtreningen gjør meg rett og slett helt stiv i nakken, noe som forplanter seg til hodet. Men nå ser det ut som det værste har sluppet, så nå tenkte jeg at jeg skulle trene igjen :) Må jo holde på.. sett på målebådet at det er -2 cm i livet på 2 dager... så her er det bare å stå på :)

Ellers må jeg minne om min lille GiveAway :) Hvis dere liker brune løpere fra Black Design så er denne giveawayen tingen for dere:)

Stor klem fra
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Sjablonger og maling fra stoff og stil:)
    God bedring og ha en fin kveld.

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Deilig å trene når formen er bra, men et strev før den blir det! Nydelige blomster, er så deilig å ha i hus mens vi venter på vårblomstringen utendørs!

    SvarSlett
  3. Høres ikke kjekt ut å ha migrene, håper du er bedre nå :)
    Jeg burde virkelig å legge meg i hardtrening nå, men er dessverre litt for svak i viljen :)

    Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)