onsdag 3. februar 2010

Hentelapp i posten...

Idag var det lapp til meg i posten da jeg kom hjem...
Det hadde kommet en hentelapp fra postkontoret, på denne lappen sto det blant annet at jeg måtte betale toll og moms... hmm.. ja.. det måtte jo bare være BRUUUUUUDEKJOLEN... Jippiii....Så jeg kastet meg i bilen og kjørte bort for å hentet pakka mi... Og på postkontoret lå en stoor pakke til meg fra Lilly :)
Bittelitt mer kan leses på bryllupsbloggen.

Ellers så kjøpte jeg en amaryllis til jul.. den hadde 3 knopper og den ene blomstret i jula, men de 2 andre blomstrer som bare det nå... mulig den har missforstått noe her..;) Er jo over 1 mnd siden jul nå...
hihi.. men de er veldig fine da, selv om de blomstrere litt sent sånn i forhold til planen min..;)
Nå er det koneklubben, så er det natta og nok en dag på jobb som venter i morgen

God natt
post signature

3 kommentarer:

  1. Så koselig med pakke :)

    Ha en fin og effektiv dag i morgen på hjemmekontoret.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Åååå heldige deg. Nydelig blomst selv om den blomstrer sent.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Så spennende med brudekjolen...håper den passer!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)