onsdag 17. februar 2010

Høyang Polaris Fabrikkutsalg...

Forrige helg så skulle jeg ta turen til en av mine favorittbutikker om jeg trenger noe stæsj til kjøkkenet etc. Dette er nemlig fabrikkutsalget til Høyang Polaris i Moss, men da jeg parkerte utenfor så så jeg at hele butikken var helt tom. Det var ikke så mye som en liten kjele igjen.
Skiltet på butikken var fortsatt oppe, men det han ingen lapp eller noe i vinduet som kunne fortelle at "vi har flyttet", "vi pusser opp", "vi har lagt ned"... Så jeg lurer på hva som har skjedd med fabrikkutsalget? Har forsøkt å søke litt på google, men finner ikke noe på akkurat dette. Vet jo at selve fabrikken i Moss ble lagt ned for noen år siden, og det fant jeg saker på, men ikke noe på fabrikkutsalget. Ble jo såå skuffet da jeg sto utenfor butikken som var helt tom...
Er det noen som vet hva som har skjedd med fabrikkutsalget til høyang polaris i moss ? Håper ikke den er lagt ned..sukk..
....Bildene viser litt av alt det fine man kunne finne på fabrikkutsalget...

Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. God kväll! Det var ju tråkigt när du tagit turen och allt!! Dessvärre vet jag ingenting om det. När det kommer till OS däremot kan jag bara säga" OS-guld, OS-guld!" ;-) Ha en härlig kväll. Själv måste jag köpa nya tulpaner imorgon. Så vackert!! kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Kan desverre ikke hjelpe deg, men så tragisk om det ikke finnes lengre. Sånne tsalg er jo guld verdt. Vi har et en time unna der jeg bor. Jeg samler på Rørstrand sitt "Ostindia" som du viser bilde av, og var en gang på fabrikkutsalget deres i Sverige, en opplevelse!
    Håper du finner ut hva som har skjedd med utsalget.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  3. Hei hei! :)

    Jeg visste ikke at det var utsalg der en gang jeg, woops.. snakk om å følge dårlig med!

    Takk for hyggelig kommentar, selvom blogg tørka har kommet og tatt med! Blæææ!!

    Tomta på Dal har vi ikke hørt noe på ennå, forhåpentligvis så får vi svar føre påsken.
    Det tar tid siden det er tvangssalg.
    Det skal innom forskjellige kontorer - advokater, namsmann, banken o.l.

    Men vi har ikke hørt at noen andre har lagt inn bud, så jeg tror det går veien for oss! :)

    Har du funnet ut noe mere blått til bryllupet?

    Ha en flott dag, og helg - den er jo rett rundt hjørnet! :)

    Klem, Line.

    SvarSlett
  4. Grattis till guldet! Det var välförtjänt! :-) kram alexandra

    SvarSlett
  5. Hei og takk for koselig hilsen! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg angående fabrikkutsalget i Moss, men kjedelig om de har lagt ned. Koselig blogg du har, så jeg kommer gjerne innom igjen!
    Ha en fin dag videre!
    /Christine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)