torsdag 11. februar 2010

Samle på glass?

I dag er det bryllupsmesse på GlasMagasinet. Jeg og min lillesøster skal ta turen for å se om det er noe spennende der. Var innom å hentet billettene på tirsdag, og da registrerte jeg meg samtidig på bryllupslisten.no. Dette for å kunne være med i trekningen om gaver..og gaver liker jeg jo :) Jeg fikk samtidig også 2 stk Sentimento glass fra Hadeland Glassverk. De var helt like som glassene i selve serien men de hadde inngravert 2 små hjerter... ganske diskret og derfor ganske fint.

Likte glassene kjempegodt, nesten så vi vurdere å begynne å spare på dem :)
Hvis dere vil se alle glassene i serien er det link til Hadeland her: Sentimento - Hadeland
Er det noen av dere som har disse glassene? Hva syntes dere om dem?Eller om dere ikke har dem, så kom gjerne med synspunkter.
De andre gode kandidaten er Line fra Costa Boda, de er jo kjempefine syntes jeg...Men nå har jeg altså funnet en konkurrent... og jeg lurer på om jeg syntes Sentimento gjorde seg bedre.. mer stilige... hmm

Så hva syntes dere? Hvilke glass er deres favoritter?

Kjenner det blir en laaang dag i dag, både jobb og så rett på bryllupsmessen. Det kan bli ganske slitsomt når jeg er forkjølet og tett i pappen... men får kjøre på med tabletter og nesespray, så overlever jeg nok :)
Men håper bryllupsmessen er bra, og tenkte vi skulle gå ut å spise først også, koselig å få skravlet litt!
Ellers må jeg minne om min lille giveaway :)


Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg samlet litt på Line før, men ble aldri helt fortrolig med glassene. Kjøpte så Sentimento og ELSKER glassene. Formen er superflott og det er så greit at glassene kan brukes til både rødt og hvitt :)Anbefales

    SvarSlett
  2. Hei!
    Likte de øverste glassene best (Sentimento). De var stilige! Sinkhusene ble "revet bort" før jul, og de kommer ikke inn igjen før til høsten dessverre. De finnes bare i julekolleksjonen til leverandøren.
    Lykke til med bryllupsforberedelser! :)
    Mvh. Mona v/Boligfryd

    SvarSlett
  3. Disse glassene er så flotte. de er på min ønskeliste til bryllupet:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)