fredag 12. februar 2010

Litt mer om bryllupsmessen..

Da har jeg endelig tid til å skrive litt om brudeshowet jeg var på igår... Jeg og lillesøster var på brudemessen på Glasmagasinet i Oslo i går. Vi tok en "helaften" med middag på T.G.I.Friday, litt shopping og så bryllupsmessse.... Veldig koselig å få litt tid med lillesøster :) Litt oppdatering av hva som skjer "hjemme"... :)
Veldig moro å ha vært på en brudeshow og messe, men jeg må inrømme at jeg ikke er helt frelst etter dette... syntes i grunn det mest besto av å gå i kø...hihi..
Legger ved et bilde her, flere bilder kan sees på bryllupsbloggen, der har jeg også skrevet litt mer om hvordan det hele foregikk... 
Men som jeg sa var det en koselig opplevelse, men det var litt for mye kø og litt for mange bridezillas *fnis* på et lite sted...
Men en ting som var veldig deilig var jo at da brudeshowet var ferdig så satt både jeg og søsteren min igjen med følelse av at brudekjolen jeg har kjøpt er helt nydelig... jeg tror det var 1, kanskje 2 av kjolene på showet jeg kunne ha prøvd, men det var ingen som min kjole der... en deilig følelse:) Så da tror jeg at jeg har kjøpt den perfekte kjolen :)


Ellers må jeg takk for en koselig award jeg har fått idag,
Tusen takk Lokki :) Lokki har den koselig bloggen Lev Livet Lett, anbefaler å ta en titt innom :)

Jeg har fått awarden før, og har skrevet om meg selv her.

Ha en god natt og en fortsatt fin helg :)

Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Hejsan! Så härligt att du vet att du har helt rätt klänning. Låter mysigt med en helkväll med sin syster. Min syster kommer ikväll och dt ska bli jättemysigt! Ha en fin lördag. Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)