tirsdag 23. februar 2010

Litt nytt må man ha...Lene Bjerre :)

Vi var en tur i sverige i uka som var, og tror dere ikke jeg klarte å finne noe å bruke penger på..*fnis* Er jo egentlig flere fine stæsj-butikker der, og det er ikke alltid like bra for lommeboken;)
Vel.. jeg var egentlig innom for å kjøpe noen lys, men tror du ikke de drev å pakket opp nyheter fra Lene Bjerre.... sukk...!
Ut av pakkingen dukket det opp stilige lysestaker for kubbelys....og jeg måtte jo høre på pris.. tenkte de var litt dyre og at jeg derfor kunne si til meg selv : "nei når de kostet såpass så er det unødvendig", men prisen var jo ikke ille i det heletatt, så 2 stk Lene Bjerre lysestaker ble med hjem til Norge gitt ;)
Kjøpte egentlig hvite Lene Bjerre lys også, men syntes disse lilla SIA lysene gjorde seg litt bedre, ble veldig hvitt med hvite lys...

Idag dro min "røde fare" avgårde... sukk... men er faktisk bedre at den har dratt enn at den sto i gårdsplassen og snart skulle dra... har tatt bilder og tatt vare på vognkortet, så jeg tenkte jeg skulle scrappe litt etterhvert :)

I morgen får jeg besøk av ei venninne på kvelden, og lurer litt på hva jeg skal servere, selv kommer jeg nok til å spise bittelitt middag eller noe sammen med sambo i 4-5 tiden... hun kommer ikke før i 7 tiden, men har sagt jeg har skal ha litt mat klart da hun kommer rett fra jobb... mattips taes i mot med stor takk :)

Nå er det litt mer OL, så er det natta:)

God natt.
Klem
post signature

8 kommentarer:

  1. Någon god pasta kanske...
    Din bil kommer helt säkert att få det bra! Här blir det lite jobb när calle sover. har kommit in massor av nya varor. :-) Ha en strålande dag. Kramar alexandra

    SvarSlett
  2. Så fine lysestakene var. Jeg har fått gavekort på Åhlens, så jeg skal nok avgårde dit snart og snope litt til heimen :)

    SvarSlett
  3. Vakker farge på de lysene, nesten så man kan tro at det er vår i vente... :) Ønsker deg en strålende ettermiddag!

    SvarSlett
  4. ...hm, jeg glemte jo helt å svare på spørmålet ditt - de fine lysene satt meg ut :) Vi har Florence allerede i butikkene, men de nye tingene kommer nå fremover mot våren. Med butikken på Ski tenker jeg du mener den på Vinterbro - og der var jeg selv for å sikre meg de søte pysjene til barna mine, så det er i alle fall på plass :)

    SvarSlett
  5. Lysestakene var helt nydelige!! Virkelig deg:) Klem Guri

    SvarSlett
  6. Lene Bjerre har så masse fint! Kan ikke få nok av lysestaker! Fyrer lys til den store gullmedaljen her:)
    Nå blir det OL og en date med mannen i sofaen:)Håper på gull der og:)
    KLem, Lene

    SvarSlett
  7. Elsker Lene Bjerre og er i huset sniker det seg inn litt og litt hele tiden...merkelig! Klem

    SvarSlett
  8. Veldig kjekt å komme over slike fine kupp...kjempe fine var de...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)