fredag 26. februar 2010

Lurer på om jeg har sett denne før...?

Sambo liker å følge med litt på finn, og idag sendte han meg link til denne og lurte på om jeg hadde sett den før... Og JA jeg har sett denne bilen før... har dere?
Jada, dette er MIN bil... eller nei.. det er den jo ikke, men den var min for 4 dager siden... og om dere sammenlikner med på bildene HER i min blogg, så ser dere at han har tatt litt hvitt over husene bak, tegna over skiltet og fjerna det lille som var av passaten i venstre hjørne... men speilbildet av passaten syntes jo fortsatt i den" Røde fare"... Så bildet er MITT iallefall... Det betyr at den han selger ikke er det samme som på bildet.. og det er det ikke opplyst om...

Har rapportert det til finn...men aner ikke hva de gjør med det, den ligger der enda, selv om vi rapporterte det i 9 tiden...

Dette er ikke kjøperen som selger på nytt altså.. dette er en helt annen person som jeg ikke aner hvem er....

Ellers hadde jeg det knall i går kveld med lillesøs, men det kommer det et innlegg på senere ikveld :)

Klem

post signature

7 kommentarer:

  1. Oj!
    Er det han som kjøpte den og eller?
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Oj! Vi får se vad som händer då...bra att du hade en fin kväll med syster igår. :-) Vi åker upp till fjällen idag för en friskushelg! :-) Ha en skön helg! Kram alexandra

    SvarSlett
  3. Å skummelt! Forstår ikke at folk har hjerte til sånt lureri. Og så synd for de som går på slikt.
    Håper det ordner seg!

    God helg

    SvarSlett
  4. Hei!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen!
    Moro at andre ser forskjell også, og ikke bare meg selv:p
    Jeg spiser kun godteri i helgene, er bra for kroppen å skeie ut litt av og til;)
    Jeg går ikke på noe, drikker ikke shaker og sånn, for da legger man på seg med en gang man begynner å spise vanlig mat igjen..
    Jeg spiser knekkebrød istede for brød, ikke så mye poteter og ris og sånn til middag, men mye grønnsaker. Går også endel kylling siden det er veldig magert:D Også sykler jeg og trener 30 days shred;)
    Har ikke holdt på så lenge, så er overrasket over hvor fort det kommer resultater!
    Klarer jeg det, så klarer alle det:D
    Masse lykke til! Klem

    SvarSlett
  5. Uff det var ekkelt..
    Håper du får en fin helg ihvertfall!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  6. Haha - han har sikkert googlet Toyota Camry 1991 modell, og bare brukt et bilde han fant. Kanskje fotoapparatet hans er ødelagt eller noe sånn... Spøk til alvor - det er jo ikke så morro når sånt skjer da - men på finn.no legger nå folk ut bilder av allslags også. Virker ikke som folk eier skrupler om det stod om livet av og til. Har du vært innom gruppa "for oss som facineres av bildene på Finn.no" på facebook forresten? Der er det så mye rart - vi holder på å le oss ihjel.

    SvarSlett
  7. Merkelig opplegg! Håper du finner ut av det da!
    Nå blir det fredagskos i sofaen:)
    God helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)