lørdag 13. februar 2010

Minner om Giveaway :)

Stikker bare innom for å minne dere om min lille giveaway jeg... Den består av løpere fra Black Design... Ønsker du å være med, så må du legge inn en kommentar (:HER:)

Jeg vil også ønske dere en fortsatt god helg, nydelig lørdag har i Råde, hvor solen har stått på for fult, og snøen smelter. Jeg driver egentlig å lager middag, idag står det både forrett og hovedrett på menyen.

Forretten består av Asparges, Hollandeise saus og parmesanost
Hovedretten består av Okse indrefilet, bakt potet, stekt sopp og paprika, stekte tomater og rødvinssaus :)

Ha en fin lødagskveld!

Klem

post signature

2 kommentarer:

  1. Den middagen hørtes god ut... :o)

    SvarSlett
  2. Här kommer en stor kram på alla hjärtansdag från mig! :-) den middagen höres underbar ut. jag älskar oxfile!! för oss blir det nog pizza på vägen ;-) Vi kör ju hem till norge idag men en god lunch här hos mamma och pappa hinner vi med först. Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)