lørdag 6. februar 2010

Musikal og Perfect Home Party

På fredag dro jeg avgåde "hjem" til der jeg er i fra, for i julegave av min veninne fikk jeg billett til musikalen High School Musical, med påskriften at det var så lenge siden vi hadde funnet på noe, så vi skulle på musikal og spise middag og skravle :) Hun hadde ikke høt om High School Musical før da, mens jeg må innrømme å ha fått med meg hysteriet rundt dette.. og lurte litt på hvorfor akkurat denne musikalen, men forklaringen var at det ikke hadde vært noe annet å  bestille. Så jeg og min venninne og en hel haug med 10-14 åringer var på musikal... Når det er sagt så var den veldig bra skulespill, både sang og musikk og dans.. jeg ble helt imponert... Det var et ungdomsteater, men de hadde med seg skulespillere som datteren til Haralt Heide Steen jr, og Ellen Nickolaysen og datteren hennes..
Så vi koste oss med musikal og en god middag med masse skravling på Egon på Jessheim.
Ellers har jeg i dag vært på shopping med lillesøs og feiret mamma med familien :)

Ellers var jeg jo på Perfect Home Party på torsdag, og selv om jeg ikke endte opp med noen av de 2 tingene jeg ville ha, så klarte jeg å bestille noe annet... Får bare håpe de har igjen, bestilte nemlig 2 ting på et tilbudsblad..
Det ene var denne HØYE vasen, ser veldig stilig ut, og hadde en veldig god pris gitt...Farlig med bra priser...
Det andre fra tilbudsbladet var denne vasen. Jeg er jo sååå glad i blomster, og når disse vasene var så billige måtte jeg jo bare slå til :)
Det siste jeg bestilte var disse telysestakene som heter Valencia, liker denne finishen, syntes de gir en fin effekt når man brenner telys.
Håper de har igjen av vasene altså...Ellers må jeg si at jeg er ikke sånn veldig fan av dette partyet, liker å ha litt som ikke alle andre i vennegjengen har, og da er det ikke så lurt å kjøpe det på dette partyet...Har jo flere bekjente som kunne vært selgere ut fra hva de eier... ;) hihi...
Men men... de har jo mye fint...og noe småtteri finner jeg meg jo... fnis..
Bildene er lånt fra http://perfecthome.no/, katalogen finnes på følgende link: http://perfecthome.mediabook.no/1/

Nå er det snart natta på meg. I morgen har jeg ingen planer... skal bare forsøke å rydde litt her, og kanskje trene om jeg er flin :) Er jo lov til å håpe at treningslysten melder seg...

God natt
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Det var fine ting....finnes det en nettside?
    Klem,M

    SvarSlett
  2. Perfect Home har masse fint - har ei venninne som selger det! Faaarlig, hehe
    Ha en fin fin søndag.

    SvarSlett
  3. Liker Perfect Home kjempegodt, søster'n min var distributør tidligere, så jeg har noen "godbiter" derfra:)
    Til uka skal jeg på "lysparty", det blir spennende:)
    Ha en fin søndag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Har egentlig ikke sett så mye til Perfect Home, men det du viser her var jo utrolig flott. LIkte spesielt godt den store glassvasen øverst!! Ha en fortsatt fin søndag! Heidi♥

    SvarSlett
  5. Det store vasen var kjempe fin, håpe de har igjen så du får tingene =)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)