fredag 26. februar 2010

Perfect home og perfekt sminket :)

Varene mine fra Perfect home kom forrige helg, men har ikke fått tatt noe i bruk når nå. Jeg fikk begge vasene på salget, men har bare tatt i bruk den ene... de var begge STORE... Telysestakene er fordelt mellom salongbordet og spisestuebordet, 3 stk på hvert sted..
På salongbordet fikk de plass på et fat med noen små blomster også.. jeg liker jo ikke blomster..hehe...
Liker "flekkete" lysestaker, blir veldig fin lys-effekt i dem, de er allerede testet et par ganger :)
Den største vasen har fått plass på guvet ved siden av ovnen. Vasen er fylt med grønne kysanteimum, litt skeptisk til grønnfargen først, men syntes det ble ganske stilig.
Men nå over til torsdagskvelden med lillesøs. Hun hadde meldt oss på "VIP-kveld" med bladet Henne. Dette var visning og smiketips, og merket som ble vist var Helena Rubinstein. Vi fikk til og med en liten goodybag med bladet Henne, litt prøver og et gavekort på 100 kr..
Jeg må inrømmet at dette er er merke jeg ikke har brukt tidligere, men jeg fikk ganske godt inntrykk av merket. Etter "salgs-stuntetet" så var det på tide å få litt råd og tips, og jeg fikk masse tips av ei kjempehyggelig jente. Hun skulle også gifte seg i år og hun viste meg masse tips samt sminket meg. Jeg fikk til og med telefonnummeret hennes og kunne kontakte henne hvis jeg trengte noen i forbindelse med bryllupssminke.
Jeg bet jo rett på alle salgstriksene, og kjøpte noen produkter. Må si at jeg ikke har vært så flink til å sminke meg tidligere, det blir liksom med mascara, og så kanskje litt øyenskygge til litt mer spesielle anledninger. Problemet er at jeg ikke helt har visst hvor jeg skal begynne.. Men i går fikk jeg tips til daglig sminke som ligger mer naturlig og som faktisk var veldig fint...:) Ikke tok det så mye tid heller..:)

Kanskje ikke det beste bildet, lillesøs tok det med mobilen, men slik så jeg ut sminket, og må si det så ganske naturlig ut, men samtidig var det en glød og eleganse i det.. :)
Ja, jeg vet jeg ser litt importent ut..*fnis* men kan jo ikke noe for at jeg pratet i telefonen...Vel..nå må jeg vel stå opp enda tidligere til vanlig slik at jeg får stylet meg litt også før det bærer avgårde til byen :)

I helgen er det veldig lite planlagt, det er deilig :)

Ha en fin helg!

Klem

post signature 

2 kommentarer:

  1. Heisann! Tusen takk for de fine ordene du skrev på bloggen min. Det setter jeg stor pris på!

    Så gøy med nye ting da. Ny sminke er alltid gøy syns jeg. Det må være gøy å bli sminket. Du var veldig fin og naturlig.

    Ha en god natt! :)

    SvarSlett
  2. Blei bra det Hege :) Diskre sminke, that we like :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)