torsdag 18. februar 2010

Siste sjanse..GIVEAWAY:)

Da damer, er det siste sjans til å være med på min lille GiveAway :)
Min giveaway inneholder 1 liten og 3 "vanlige" brune løpere fra Black Design.
Dere melder dere på her. Vinneren trekkes i morgen kveld en eller annen gang... så vil dere være med må dere melde dere på nå:)

Ellers er jeg veldig fornøyd med dagen idag!!
Den startet med kursing, som jeg faktisk klarte ganske greit ( ja, jeg holdt kurs)
I tillegg er det faktisk mange som er interessert i min "røde fare" ... så håper noen av dem gir den et godt hjem, og meg litt penger også.
Det neste som har vært positivt for meg idag var at sambo (nok en gang) hadde tatt helgerengjøringen da jeg kom hjem fra jobb... nydelig..

Nå har vi trena og spist middag...og sett Tora Berger ta GULL :) Nok et OL- gull til norge, endelig er vi igang..:)

Nå er det Gordon Ramsy på tv og avslapning for å lade opp til ukens siste dag!

Ha en fin kveld.
Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin bloggen din er blitt. Jeg har ikke vært inne her på en stund - kan man følge deg via bloglovin forresten? Har prøvd å finne deg der nemlig, for jeg må innrømme at jeg ikke er så flink å følge med på blogrolen i google. Hehe. Ikke det at det er noen god unnskyldning - for all del. Nå skal jeg sjekke hvordan det går på bryllupsbloggen din :)

    SvarSlett
  2. Da fant jeg deg på bloglovin. Du er herved followed. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)