fredag 19. februar 2010

Spa i morgen:)

Jeg gleder meg til i morgen!!
Det som skjer i morgen er nemlig at jeg og min venninne skal på SPA. Til det store utland Sverige, nermere sagt Strømstad. Strømstad Bad, eller Strømstad badanstalt som det faktisk heter, og jeg gleder meg masse. Vi har timer rundt kl 14, men tenkte vi skulle reise til strømstad i 10 tiden, for å titte litt, spise lunsj og slappe av litt på Relaxavdelingen først... Litt venninnetid er jo aldri dumt :)

(bilde lånt fra strømstad badanstalt)
Har fått vite at vi kan benytte relaxavdelingen, havbassenget og treningen fritt i forbindelse med Spa-behandlingen, og i tillegg får vi låne tøfler, håndkle og badekåpe.

(bilde lånt fra Strømstad badanstalt)
Dette er faktisk min bursdagsgave til venninne min. Hun ble 30 år i november, men vi har ikke fått til å få gjort dette før nå, det skal bli veldig deilig kjenner jeg. Mye stress og mas i det siste. Og da jeg booket timene for over 1 mnd siden tenkte jeg : "huff, det er jo leeenge til", men vips så var det lørdag 20/2 allerede.. tiden flyyyr...

Nå er det snart helg, og trekning av løperene, har du ikke meldt deg på, kan du gjøre dette her.

Klemmer fra
post signature

2 kommentarer:

  1. Å så koselig med spa. Vi skal til Riga på spa til høsten, og det gleder jeg meg til :)

    SvarSlett
  2. Så herlig! Det blir nok ikke vanskelig å nyte:)Har aldri vært der, men har hørt masse bra om det!
    Mannen min og jeg skal på spa på Farris Bad i mars, det skal også bli veldig deilig kjenner jeg!
    Kos deg masse på venninneturen!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)