fredag 19. februar 2010

Vinneren er...

Da har jeg trukket min lille Giveaway...!
Jeg gjorde det enkelt denne gangen, skrev navnene en gang for de med ett lodd og to ganger for de med to lodd på hvert sitt excelark... og så herjet jeg rundt med dem... og så bare plukket jeg en helt tilfeldig, og der sto det:

Vinneren er Lokki,  med den koselige bloggen Lev Livet Lett, denne bloggen kan dere besøke (: her :)
Gratulerer så mye Lokki, send meg en mail med navn og adresse, så dukker det opp noen løpere i posten ganske snart :)

Klem

post signature

6 kommentarer:

  1. Du, jeg visste ikke at dette var så gøy jeg altså!
    Stakk bare innom og der ligger den beskjeden fra deg ❥❥❥
    Tusen tusen takk!
    Jeg VANT, knakende moro*)
    Ønsker deg en strålende kveld videre!
    Stor takknemlig klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Lokki:-)
    Vet du Hege - jeg hadde Spa-tid klokka 13 idag..!!
    Vi var der samtidig:-)
    Ha en fin, fin helg , klem Hege.

    SvarSlett
  3. Grattis til Lokki.ønsker deg en super helg
    klem

    SvarSlett
  4. God Lørdag Hege.:-) Ja her også snør og snør det....skal dette ingen ende ta ? JO heldigvis vet vi jo at det vil ta en ende..i alle fall en pause, godt vi har noe som heter vår, sommer og høst.:-)

    Aha...så sånn er det på Spa'et i strømstad, hørt mye om det..Kos å se bilder.:-) Regner med dere koste dere.:-)

    Ha en snørik helg, tjhiii...Klem Gry

    SvarSlett
  5. Grattis Lokki!! Det var hon väl värd.

    Hoppas att du har en fin helg! Här har vi full snöstorm och håller oss fortfarande inne. kramkram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)