søndag 21. mars 2010

Borddekking - Jentefest i helgen...

Da er det søndag og helgen er straks over... Helgen har vært litt slitsom men VELDIG koselig. På fredag kom lillesøster og vi tok oss en liten harry-tur til Nordby. Noen klarte å kjøpe nye sko... eller begge klarte vel egentlig å kjøpe nye sko...Lillesøs hadde med seg sitt speilreflex kamera, så bildene er tatt med hennes kamera.. og ja.. jeg har enda mer lyst på speilreflex etter dette...*sukk*
Må jo vise dere litt borddekking fra helgen, måtte jo dekke på med mine nye dekketallerker blant annet, ble i grunn ganske fornøyd med resultatet.
Jeg pyntet da med blå "diamant" dekketallerker, og mitt service fra Villeroy & Boch, nemlig Vieux Luxembourg.
Vinglassene er fra Latvia, enkle med helt fine glass til selskapsdekking, veldig fornøyd med dem.
Telysestakene er fra Perfect Home, disse er jeg såå fornøyde med dem... de passer til alt..
Vannglassene er fra Hadeland glassverk.
Jeg serverte Spekemat til gjestene, fant ut at dette var ganske lett å lage og så er det jo veldig godt også, litt for enhver smak. Så vi spiste, skravlet og koste oss.
Til slutt måtte jeg jo ha en blå blomst.. og da jeg kom over denne Hyasinten på Mester Grønn på Oslo s, måtte jeg slå til... så det var virkelig et blått bord hos meg i går.. Synd dette er en blomst som er om våren, og ikke i Oktober da bryllupet skal være, men skal nok finne på noe da også.

Ellers har jeg vært så heldig å fått en award, skal skrive mer om dette i morgen :)

God natt!

Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Dette var riktig fint...og dere hadde det nok ordenlig kost og tenker jeg:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Dette var et skikkelig lekkert bord! Blått gjør seg alltid! koselig med venner på besøk! Og spekemat er jo bare så godt, men vi har det alt for sjelden!
    Nå skal jeg snart finne senga, god natt til deg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Så lekkert bord du har dekket,nydelig med blått. Spekemat er namnam ;)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. For et nydelig bord du har dekket.Likte godt de blå dekketallerknene.Fint med denblå tonen over bordet ditt.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hejsan Hege! Vilket vackert bord du har dukat. Det är så mysigt att lägga lite tid på dukning tycker jag. Hoppas att festen blev lyckad! Ha en fin måndag!! kram Alexandra

    SvarSlett
  6. lekkert hege.:-) og nydelige farger.:-) skjønner du liker å teste de ut nå.:-)

    Klem Gry

    SvarSlett
  7. Såg att du var bevisst på trender! :-)Vi startar med ett par dagar på Miami beach sedan Key West och Ft. Lauderdale. Den andra veckan ska vi vara i Orlando så det blir det Sea world och Disney world! :-)Vilken bröllopspresent!! Hur länge ska ni vara där? Blir det Miami hela tiden eller ska ni någon annanstans? Kram

    SvarSlett
  8. Se der fikk du brukt de kjempelekre dekketallerknene dine!
    For et vårlig og stilrent bor!! Det der var nydelig Hege!!
    Ønsker deg en herlig uke ❥❥❥
    Klem Lokki

    SvarSlett
  9. Kjempefint bord :-) Ville bare tipse alle om at www.woweffekt.no har masse fint til borddekking til en annen anledning kanskje ? :-) Ha en strålende dag og helg :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)