tirsdag 23. mars 2010

En Award Til Meg... :)

Jeg har vært så heldig å fått en Award :) Det er jo alltid like koselig å høre at noen vet om bloggen sin, og at de setter pris på den! Tusen takk til Line fra bloggen Blandet drops...En veldig koselig blogg som du kan besøke her :)
The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Jeg har mange gode kandidater å gi denne videre til men siden jeg måtte begrense det til 12 har jeg valgt følgende blogger:
Tusen takk for at dere er så koselige og at dere har så koselige blogger som jeg titter innom når så fort jeg har tid og mulighet :)

Klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Grattis Hege.:-) Og tusen takk for at du gir den videre til blandt annet meg.:-)

    Hage er ikke gjort på en to tre har jeg fått erfare...Vi hadde ikke en blomst, et sted måtte man begynne..naboen "lo" av meg.:-) Men ler ikke mer...Nå har det snudd til: Hva heter den Gry og hvor har du kjøpt den .:-) haha..så det så..det nytter å ikke gi seg.:-)

    En fin dag til deg, her har kong vinter yppe seg litt med mer snø...:-)

    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Kjære snille Hege!
    Først av alt Gratulerer Med Award!!
    Ja du er en Sunshine blogger så det er vel fortjent!!
    Tusen takk for at jeg er en av de du gir den videre til, det var nå makaløst snilt!
    Ønsker deg en nydelig dag videre!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award og tusen takk for at du videresender den til oss:)
    Alltid like koselig å komme her på besøk til deg og ikke minst følge med på bryllupsplanleggingen din!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Gratulerer,vel fortjent =)
    ÅÅåå tusen takk for at du sender den videre til meg =) Det er så koselig =)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med award, og tusen takk for at du vil dele den med meg :)

    SvarSlett
  6. Hallojsen vännen! Grattis till award och tackar för att vi får den av dig! :-) Jag ska absolut dela med mig av tips om jag får några bra i florida. Vet att det ligger en helt suverän outlet inte långt därifrån...:-) Ha en fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  7. Tusen takk for nydelig award :))

    ha en fin dag.
    Klem,kari

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)