søndag 14. mars 2010

En liten tur til Hadeland..

Jada, jeg kom meg til Hadeland glassverk i går! Desverre var venninnen som skulle være med syk, men jeg fant ei anna som heller ikke hadde noe mot å ta turen til Hadeland. Så det ble en veldig koselig tur. Jeg følte jeg handlet og handlet og vi bar ting til bilen 2 ganger før vi var ferdig å handle, men etter å ha tatt en oppsummering her så var det ikke så ille som jeg fryktet. Det ble nemlig en del gaver siden det var bare rabatter :)
Men dere må ikke tro jeg ikke klarte å kjøpe noe til meg selv, jeg ble nemlig stolt eier av 12 stk Diamant dekketallerkner i BLÅTT! Ja, etter å ha littet litt så valgte jeg de blå, syntes de gjorde seg godt selv om de hvite også var veldig fine.. men nå ble det blått, så får jeg heller kjøpe hvite når jeg blir rik og bor i større hus.. *fnis*
Måtte jo prøve litt sammen med servise da jeg kom hjem får å se om jeg hadde gjort et riktig valg her, og syntes rett og slett det ble veldig stilig. Så enn så lenge er jeg fornøyd med kjøpet. Tror de kan bli stilige til Nathalie også, som er det andre serviset vi skal spare på, og som vi ønsker oss til bryllupet.
Ellers kjøpte jeg som sagt noen gaver på salg, greit å passe på når det er tilbud, og også en liten blomstervase, og 1 sentimento glass, slik at vi har 4 stk om det skulle komme noen på besøk. Siklet på en stilig bolle med småboller til som kunne brukes til både snacks eller dessert, men klarte å holde meg i skinnet...

Nå skal jeg lage middag; Laksefilet og hjemmelaget potetstappe :)

Ha en fin søndagskveld
Klem
post signature

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott kjøp!
    Så hyggelig at det ble tur :))
    Nydelige dekketallerkner til serviset Hege, så flott så flott!!
    Nå håper jeg middagen går finfint, og så ønsker jeg deg en nydelig søndagskveld, kjære bloggvenn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Kjempefine de der:)koselig tur tenker jeg dere hadde:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en bra tur! Nydelig servise du viser frem!

    SvarSlett
  4. Stilig!! Gratulerer med litt nytt.. Er alltid like kjekt. Synes det var veldig fint med blått jeg, iallefall til serviset dere har fra før.. Blått er og vil alltid være LEKKERT!

    Håper du får en fin søndagskveld..
    Klem fra Lotte

    SvarSlett
  5. Fina tallrikar! Så bra att du kom iväg. Vi har varit och åkt slalom idag vi! :-) Ha en fin kväll. Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)