fredag 12. mars 2010

God Morgen

Jeg tenkte jeg bare måtte innom å si: God Morgen! Idag er det endelig fredag igjen, og jeg ser HELG i siktet :)
Prøver jo å være litt flinkere både i matveien og treningsveien for tiden, men det er søren ikke lett, og iallefall veldig lite motiverende når vekten ikke rikker seg... men prøver så godt jeg kan..:
Så frokost i dag har vært litt skogsbær yoghurt med fersk kiwi og ferske blåbær. Det ligger også havregryn i bånn. Ganske god frokost :)
Ellers har jeg allerede vært inne på bryllupsbloggen min og postet en liten frustrasjon, jeg jobber for fult med invitasjonene for tiden, og så skulle jeg bare fikse litt på logoen, og så plutselig hadde jeg flere å velge i..
Så ta gjerne turen innom her og legg igjen en liten mening om hvilken logo du liker best..!

Men nå er det siste arbeidsinnsats denne uten, før helg! Planen var Hadeland Glassverk på Lørdag, men ser ut som om min venninne har blitt syk :( Så da får vi se hva det blir til :)

Ellers stikker jeg nok innom å poster et innlegg om en flott tulipanbukett vi fikk levert på døren på onsdag, og historien bak denne, senere i dag.. !

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Det så ut som en god frokost! :o)
    Ha en fin helg,
    klem :o)

    SvarSlett
  2. For en herlig og sunn frokost. :o)

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig og kunne hjelpe:)
    kos deg
    eddaKlemmer:)

    SvarSlett
  4. Morn, morn :-)
    Har en sen, men god frokost. Din så veldig fristende ut. Nei, det er ikke lett å ta av noen kilo akkurat når man ønsker. Sliter selv med noe som har sneket seg på over magen, og slett ikke lar seg sultes eller trenes vekk!
    Stå på, det hjelper nok til slutt.

    SvarSlett
  5. Det såg jättemumsigt ut! Ha en fin dag nu måste jag in på bröllopsbloggen! :-) Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)