tirsdag 9. mars 2010

Inspirasjon til terrassen..

Nå som våren titter frem så får man jo såklart lyst til å ordne litt på terassen. Vi har måket frem hele terrassen, og den har nesten tørket nå. Den bare venter på å få et strøk beis og at utemøblene skal komme på plass...Men..det er nesten litt sånn jeg håper at møblene har fått seg noen skavanker etter å ha stått ute under pressening i vinter, slik at jeg kan bytte ut til noe som dette:
Bildene er lånt fra Slettevoll, og viser en lekker terrasse med en stilig og komfortable salong, ikke slik som mine tradisjonelle bord med stoler i "teak-lookalike" tre, som passer best til bespisning og dårlig til utekos. Men jeg har bestemt meg for å ikke bytte til sommeren, hvis jeg da ikke MÅ da..men jeg har allerede begynt litt å leke med tanken om å flytte, selv om det ikke blir på noen år enda, så er heller dette noe jeg får legge inn i planene til da.. og så får jeg heller spare de pengene til det blir min tur til å få et skikkelig hus.
Men tenk så deilig å krype inn under et pledd i denne stolen en sen sommerkveld..
*D*R*Ø*M*M*E*R**S*E*G**B*O*R*T*

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Lekre møbler.. står på ønske lista mi, men blir vel der.
    Lekre er de iallfall

    SvarSlett
  2. Hvem ville ikke hatt disse spør du meg....er lov å drømme i hvertfall! Klem

    SvarSlett
  3. Oioioi, lekkert så lekkert!
    Ja nå smelter det i rekordfart og så deilig det er med nydelig sol!
    Ønsker deg en strålende dag, og så fin du skrev "drømmer seg bort".
    Kreativt og vakkert!
    Klem til deg Hege, fra Lokki

    SvarSlett
  4. Hejsan vännen! Slettvoll kan sin sak. Jag behöver också lite nya utemöbler men vi har ett stort projekt med trädgården först så jaa...kanske inte denna sommar hos oss heller! :-) Ha en fin dag! Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)