onsdag 3. mars 2010

Jeg har hatt besøk i dag..

Tenkte jeg bare måtte visere dere at jeg har hatt besøk på "kontoret" i dag.. dvs hjemmekontoret...!
3 Elger var på vandring rett bak huset...
Faktisk ganske flotte dyr, selv om jeg egentlig er veldig redd dem, de er jo stoooore, og har hørt noen ukoselige historier, men i utgangspunktet er vel de like redde som meg...
Den ene har jo til og med oppdaget meg og kamera...

Aldri sett ville dyr her rundt huset, så det var jo litt spennende, men jeg hadde nok ikke vært like høy i hatten om jeg hadde vært ute da de kom...

Vel.. back to work!

post signature

1 kommentar:

  1. Nei og nei så spennende..!!! Heldig du.. Hadde likt å ha besøk av et par slike jeg også, men hadde nok vært litt mer skummelt å bevege seg ute etter solen var gått ned.. Hoho..

    Nå er natten kommet..
    ...så God Natt.. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)