mandag 1. mars 2010

Lexington...for en nettbutikk...

Jaaa, endelig...!
Som flere har påpekt har Lexington endelig kommet med nettbutikk!! Måtte jo ta en bitteliten tur innom for å se om det var noe fint der, og som jeg fryktet, så var det mye fint der.
Legger ut noen godbiter jeg fant på siden dems, slik at dere også blir fristet til å stikke innom nettsiden:
(bildene er lånt fra http://www.lexingtonshop.com)
Stilig servise da, jeg liker jo verken stjerner eller mørkeblått...*kremt*..
Mer stjerner og mørkeblått....
En nydelig kjøkkenhåndkle.. av en eller annen grunn er det en blå stjerne på den...;)
Disse håndklene var jo å rålekkre...Selv uten mørkeblå stjerner...

 Men av en eller annen grunn tror jeg det blir mer titting enn shopping på disse sidene i tiden fremover... noen skal nemlig gifte seg, og det koster i grunn nok!
Men man har jo lov til å titte litt og drømme seg bort;)

Ta en titt innom siden : Lexington nettbutikk
Vil bare opplyse om at det er stor fare for å bli fristet !!

Ellers har det vært en god mandag på jobb, så da er det bare å komme seg igjennom 4 dager til, så er det helg ;)

Klem

post signature

4 kommentarer:

  1. åhh shit.. der blir kontoen tom rett før ny lønn atter en gang.. den nettbutikken kan man vell ikkje unngå å kjøpe nokka i..

    ha en suuuper uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ lexington har utrolig mye fint! Tenk å kunne velge og vrake derifra da hadde ihvertfall min lommebok vært raskt slunken!!! heheh:) morro med inspirasjon!

    SvarSlett
  3. For en nettbutikk...
    De har særdeles mye lekkert!!
    Kos deg med bryllupsforberedelsene Hege ❥❥❥
    Og så ønsker jeg deg en strålende dag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Hm...jeg liker også lexington!! De har myye lekkert!!
    Derfor jeg fant bloggen din og:-)

    Koselig blogg og fin stil du har!

    -Therese

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)