mandag 29. mars 2010

Litt kreativ i dag..

Jeg har endelig vært litt kreativ igjen i det siste... måtte få renset hode litt fra all bryllupsplanlegging og bryllupsinvitasjoner.. så nå måtte jeg lage et lite bursdagskort, kjekt å ha om noen venninner har bursdag...
Et lite venninnekort er også greit å ha..Og det er som kortet sier: "gode venner forlegner smilet"
Kom over dette nydelige babystempelet på salg etter jul, og måtte jo kjøpe det, så nå har jeg laget et nusselig babykort til jente.
Og måtte jo også lage et til en gutt også.. så nå kan det bare komme babyer... både gutter og jenter :) hihi...
Ellers er det snart påske... 1,5 arbeidsdager igjen..! Påskeplanen er ikke så veldig store, men en liten tur på hytta blir det iallefall :) Ellers så blir det deilig med litt avslappning og tid med sambo :)

Ha en fin kveld!
Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Så flink du er! Kjempefine kort. Ønsker deg en fin påsketid med masse kos!

    SvarSlett
  2. Så søte de var :) Jeg pleide også å holde på med stempel og scrapbooking før. Nå går det mest i data og sånn - altså designing på data og sånn, ikke dataspill og sånne "nerdeting" Hihi.

    SvarSlett
  3. Kjempesøte kort!
    Du får nyte påskeferien og kose deg litt ekstra med både påskeegg og sambo! Hyttetur høtes bra ut, vi blir nok for det meste hjemme!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Du er kjempeflink til å lage kort Hege!
    Disse er helt nydelige!
    Jeg har mitt hengende synlig så jeg ser det hver dag, satt veldig stor pris på det!!
    Ønsker deg en strålende påske!
    Klerm Lokki

    SvarSlett
  5. Fine kort :) Smart det å bruke stempel på den måten.

    Go påske

    SvarSlett
  6. Ha en strålende påske.
    Kristin

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)