torsdag 18. mars 2010

Nå kan sommeren bare komme...

Vi var jo på båtmessa på Lillestrøm på mandag( Sjøen for alle), og der var det jo MASSE fine båter..*drømme-drømme*
Mener det har vært enda litt bedre tidligere... men noen go'biter klarte jeg jo å finne...;)
Det var jo blant annet en liten båt fra Windy.. sånn på 48 fot... jada.. dere leser rett...! 48 fots Windy... ( det er ca 14, 5 meter med båt) det var nesten litt ekkelt å stå på bakkenivå vedsiden av denne båten... Men fy for en stilig båt..
(bilde lånt av Windy) 

Andre go'biter på messa var Hydrolift. Dette er kanskje ikke en båt jeg ville hatt selv, litt for tøff, men alikevell en veldig stilig båt da.... Og så er jo hydrolift fra Fredrikstad...
(bilde lånt av Hydrolift)
Både Windy og Hydrolift er jo Norske båtprodusenter... må si at jeg syntes det er forskjell på båtene, og liker de norske...

Vel.. tilbake til vår størrelse.. hehe... vi bestemte oss for en liten båt fra Svenske HRBoat... Vi har jo en liten båt på hytta, men ettersom vi barna begynner å bli større så er denne båten litt liten... så da var det tid for utskiftning.
(bilde lånt av HR Boat)
Falt for denne forholdsvis enkle båten, til en helt ok pris.. til sammenlikning er Askeladden, som er norsk merke, er denne bra mye billigere...! Dessuten fikk vi jo med litt ekstra i messetilbud.
Så da kan sommeren egentlig bare komme.. bare jeg får tatt båtførerbeviset først... jeg skal ikke fortelle dere hva jeg syntes om å måtte ta det.. men det er overhode ikke positivt...Men.. ser ikke ut som om jeg har noen valg...

Nå er det snart helg, og idag skal jeg gjøre rent huset og forberede helgens jentefest :)
Gleder meg til helg!

Klem 
post signature

7 kommentarer:

  1. Ja, det var litt av en båt, men det er ikke mange som kan ha stor båt. Mye bedre med den dere har kjøpt da, letter å få plass i brygga! Ha, ha. Ja, sommeren kan bare komme synes jeg og, men vi må vel få litt vår først. Ha en fin dag.
    Kristin

    SvarSlett
  2. Ja den som kunne ha hatt en 48 fot liggende ved Oslofjorden:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Båtlivet är härligt på sommaren. :-) Vi skulle egentligen behöva byta ut vår gamla båt också men den tar oss ut och runt öarna häromkring så den får hålla ett tag till! :-)Jentefest låter kul. Det måste jag få till snart jag också! Ha en fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Flotte båter! Og snart er det båtsesong igjen også. Her starter det i påsken, sammen med gode venner! Vi har en 40 fot aluminiumsbåt over 20 år gammel, stor og romslig, men det må den være når en har fire gutter :o) Herlig liv!

    SvarSlett
  5. Å! Kjekt med båt. Min kjære blir sjøsyk bare han ser på havet, så jeg tror ikke det blir båt på oss med det første. Hehe.

    SvarSlett
  6. Kjekt med båt ja, vi bor ved kysten og bruker mye båt på sommeren.

    Kjedelig å måtte ta båtførerbevis når en har kjørt båt i alle år..

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  7. Å ja takk, tar en sånn Windy båt jeg. Helt i orden for meg det du.

    Det ligger en award til deg inne hos meg.

    Håper jentefesten blir bra!

    Klem, Line.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)