tirsdag 23. mars 2010

Nydelig perleblomst...

Før jentefesten i helgen var jeg på storkjøp av blomster...Er jo såå glad i blomster og nå hadde jeg en skikkelig unnskyldning for å handle noen ekstra... Jeg var så bestemt på at jeg ville ha perleblomst, har sett noen her inne hos dere som har vært sååå fine, så jeg lette og lette etter perleblomst på Mester Grønn på Oslo S.. men alt jeg fant var påskeliljer.. Jeg er ikke så flink til å spørre, men siden jeg ble så skuffet over at jeg ikke fant, så jeg spurte heldigvis... og damen kunne trylle frem en nydelig perleblomst fra bakrommet.....
Den gjør seg såå godt ved siden av TV'n, jeg bare elsker denne lille perleblomsten som bare blir større for hver dag som går :)

Ellers er tirsdag den store TV kvelden.. har akkurat snufset til "Sporløs" på Tv2, og snart er det vel tid for Frustrerte Fruer og Privat Praksis :)

Ha en fin kveld!

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Jag sitter här och väntar på de frustrerte jag också! :-) Pärlhyacinter är så fina!! Trevlig kväll. Kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Perleblomst er nydelig, håper de snart titter frem i min lille hage....ellers må jeg kjøpe inn noen jeg også...Tusen hjertelig takk for award, så koselig at du tenkte på min blogg!

    SvarSlett
  3. Nyydelige er de perleblomstene!
    Tilda, heter Jam Tilda og er av de nyeste tror jeg ;)
    Kjøpte henne hos Papirloftet ;)
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder du har tatt! Har noen slike hjemme her også nå, de skyter i været som bare det!
    Ha en finfin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Ja perleblomster ER vakkert!
    Du har fått tak i noen nydelige eksemplarer av arten der, så jeg skjønner at det virkelig pynter opp ❥❥❥
    Ønsker deg en strålende kveld kjære bloggvenn!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  6. Perleblomst er min yndlings-vårblomst! Nydelig.

    Din venn fikk gaven fra deg i går, jeg fikk mld. om det idag!
    Den som skulle sende til deg hadde "glemt" hele greia, og måtte få adressa di tilsendt på nytt denne uka, så jeg tror det kommer noe...bare ta tida til hjelp!

    Puh...har vært litt mye å holde styr på, særlig mht. de som ikke har fått sine gaver...som måtte purres opp flere ganger! Kjedelig når d blir sånn!

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)