torsdag 4. mars 2010

Ut på tur.. og morsomt besøkstall..

Nå er endelig arbeidsdagen over, nå skal jeg se ferdig Home & Away, så trene, så skal jeg reise til Sarpsborg og hente arkene jeg skal bruke til bryllupsinnvitasjonene. Prøvde å legge inn noen gode argument for at jeg og sambo skal ta turen innom den greske resturanten.. hehe...

Ellers tittet jeg akkurat innom bloggen og så dette morsomme besøkstallet, siden 8. mai 09 har jeg hatt 11111 besøk på bloggen min. Det er for meg kjempemange, og jeg blir sååå glad hver dag jeg titter innom bloggen og ser jeg har hatt besøk, og ikke minst kommentarer... Det er såå koselig, og jeg vil gjerne takke alle som bruker noen minutter på bloggen min, jeg setter veldig stor pris på det :)
Utrolige mange følgere har jeg også fått på de 10 mnd jeg har blogget, og jeg er litt sjokka men aller mest veldig, veldig glad. Tenk at så mange er innom MEG :)
Håper jeg legger ut noe interessant for dere her på bloggen min...og at dere fortsetter å titte innom meg innimellom.
Nå er det Home & Away, så trening og tilslutt sarpsborg og scrappiness og gresk resturant ( ja.. jeg vil..jeg vil...) 

post signature

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å trene! Gi meg litt treningslyst og da;)
    Håper det blir restaurantbesøk på deg, alt for lenge mellom hver gang hos oss iallefall!

    Alltid koselig å besøke bloggen din:)
    Ha en finfin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Det förstår jag gott! :-) Man blir glad här på bloggen din!! :-) Ha en strålande fredag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Så moro Hege!
    Gratulerer!!
    Det er ikke rart at mange er innom deg, det er så koselig her kan du skjønne ❥❥❥
    Lykke til med bryllupsforberedelser, og så håper jeg du fikk med sambo på restaurant...
    Ha en strålende kveld!!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)