tirsdag 2. mars 2010

Vår..?

Det er jo vår jo...:)
Er jo lov å håpe iallefall... ville bare dele noen vårlige bilder med dere. Dette er taket hvor snøen smelter i varmen fra solen... ser jo til og med at de drypper... DEILIG! Elsker lyden av smeltet snø som drypper og sildrer... VÅR!
Mitt neste bilde tatt fra kjøkkenvinduet. Utrolig nydelig ute med knallblå himmel og snø, skulle nesten tro jeg var på en hytte på fjellet når man ser dette bildet :) Men dette er nok ikke noe annet enn kjedelig Råde. Nydelig er det uansett :)
Nyt denne fantastiske dagen, deilig med dager som minner oss om vår og varmere tider :)

Klem

post signature

6 kommentarer:

  1. Hei,
    Ja er det ikke deilig, tiner nok litt nå.
    Ha en fortsatt strålende dag.

    Kristin

    SvarSlett
  2. Hei, så nydelig det er hos deg nå, vi hadde det slik i helgen. Men nå SNØR det,huff trodde vi var ferdig med slikt nå...

    Kos deg i sola =)

    SvarSlett
  3. Ser ihvertfall SOLA!!!
    JUHUU!
    Ny header min kjære ..?
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  4. Det er SÅ herlig å se det drypper fra takene og kjenne at sola varmer - håper dette holder seg :-)

    HA en fortsatt fin soldag!

    SvarSlett
  5. Det er kjempedeilig at snøen smelter - hos oss kan vi nesten se at det minker fra dag til dag nå. Akkurat nå begynte det å snø litt igjen, men det er så ørsmå mengder at det nesten smelter før det når bakken. Deilig - tror jammen vi får vår i år allikevel jeg :)

    SvarSlett
  6. Yes, yes, yes! Här har det också varit vår i luften idag. Underbart. Ikväll blir det Frustrerte fruer och slappande på soffan. Gott! Ha en fin kväll! kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)