søndag 7. mars 2010

Vårsalg på Hadeland glassverk

Til helgen starter vårsalget på Hadeland glassverk, og jeg har sååå lyst til å ta en tur. Det er noen år siden jeg var på hadeland sist, og i følge reklamen ser det ut som om det har kommet mye nytt siden jeg var der sist, leste både om Florence og Lexington og sånt liker jeg. Her kommer noen godbiter fra reklamen... slik at jeg kan friste dere litt også :)
Vi har jo bestemt oss for å samle på Nathalie fra Prosgrund, og dette servise er jo til halv pris, men jeg tenkte vi tenkte at vi skulle ønske oss det til bryllupet og ikke handle det selv, men bra pris det er det jo i allefall...
Etter å ha vært på bryllupsshow på glassmagasine og lagt oss til på bryllupslisten har vi nå fått 3 sentimento glass og syntes det er veldig gode å drikke av, så vi ender nok med på spare på disse, og som dere ser disse er også på bra tilbud der oppe, men samme greie her, hadde jo ikke tenkt å kjøpe dette nå før bryllupet.
Det jeg derimot tenker å se på og kanskje kjøpe er dekketallerker, og Diamant er jo ganske stilige, skal iallefall titte litt på disse og lurer litt på de blå...

Ellers samler jeg jo på Galaxe og mangler noen asjetter, så det står iallefall på planet, kanskje jeg skal ta dekketellerker fra galakse også? Hmm.. håper jeg klarer å komme meg dit slik at jeg iallefall får tittet litt.
Ønsker dere å se hele reklamen til Hadeland Glassverk så se her : Vårsalg hos Hadeland

I dag har vi og et vennepar gått på ski, utrolig deilig tur i solskinn, og jeg er ganske rød i kinnene enda;) Vi gikk opp til en Skistua i Fredrikstad, og spiste matpakke der før vi gikk ned igjan.
Deilig å få tatt en skitur i år også.
Jeg måtte jo såklart lufte dette vårsalget for venneparet vårt og det virket som om venninnen min vil være med en tur, håper vi får dratt opp til helgen :)

Nå er det snart natta og så er det mandag igjen.. *sukk*

(: God Natt :)
Klem 

post signature

6 kommentarer:

  1. Hei,
    Når det gjelder dekketallerkner så tror jeg at du vil bli mest fornøyd med klart glass. Det er det mest nøytrale og passer til alle andre farger og serviser. Vi kjøpte dekketallerkner i glass i 2003 og har brukt de mye mer enn jeg trodde. En stor fordel er at det blir mindre søl på duken. Jeg skrev om servise her: http://bestemorshage.blogspot.com/search/label/servise

    God tur til Hadeland.

    SvarSlett
  2. Ååå - salg... - Farlig.... :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg
    Så hyggelig at du har vært innom butikken min.Åpner igjen til påske,så du er hjertelig
    vellkommen.Fint å gå på ski til skihytta.
    Nå har jeg satt inn skia,håper å ta våren snart.

    SvarSlett
  4. hei på deg!! :)

    Ville takke for at du vil være med på giveawayen min..trekningen er i dag;) blir litt av en jobb ;) men artig da! Gratulerer med kvinnedagen i dag! Ha en flott dag! klem fra Cecilie

    SvarSlett
  5. Veldig kjekt med salg....frister alltid!
    Tusen takk for koselig hilsen!

    SvarSlett
  6. Lexington, minsann! :-) Jag har ju som sagt de vinglasen och har varit nöjd med dem. Skönt det lät med en härlig vårtur. själv sitter jag och lägger in varor på nätet! :-) Ha en fin dag! Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)