fredag 16. april 2010

Bryllup i morgen :)

Først må jeg si at jeg ble såå glad da jeg så at jeg hadde fått så mange kommentarer på mitt forrige innlegg! Det varmer skikkelig at dere følger med meg, selv om jeg er litt dårlig på blogger'n for tiden... Tusen takk :)

Ellers tilbake til overskriften; Jeg skal i bryllup i morgen :)
Jeg gleeeder meg masse, og tror dere at jeg kommer til å bite meg fast i detaljer eller..Hvordan er kjolen...Hvordan er brudebuketten...? Hva slags blomster består den av... ? Hvordan er bordene dekket...?
Hvordan ser bryllupskaka ut? Hvordan smaker den? Er den tradisjonell eller litt mer amerikansk som denne stilige cup-cake kaka??
Jeg driver å lader opp ekstrabatteriet til kamera mitt nå, og skal få tømt det før det bærer avgårde i morgen... må jo ta masse bilder :)
Til sist vil jeg vise dere kjolen jeg skal ha på, fant den 10min på stengetid på Coast i bogstadveien;
Den er faktisk skikkelig rosa... hihi.. hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe en rosa kjole, men den var kjempefin :)

Ha en flott helg :)

Klem fra
post signature

10 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder av cupkakene da.Og den lekre kjolen du skal ha på deg. Lov meg at du koser deg masse.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så lekker kjole!!!
    Må bare si at den cupkake saken var stilig! hadde gjort lykke i ethvet selskap...
    Nyt dagen i morgen.
    Hilde

    SvarSlett
  3. Det var en nydelig kjole :-)
    Kos deg i morgen
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Lekke kjole, du blir sikkert kjempefin i den! Håper du legger ut bilder etterpå;)
    Kos deg masse i bryllup og ha en fin helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. "Lekker" skulle det selvfølgelig være;)
    Klem

    SvarSlett
  6. Årh så nyyydelig kjole! :) Kunne nesten tenkt meg den selv til jeg skal i bryllup i mai. :)

    SvarSlett
  7. Jättefin klänning!!! Hoppas att du hade kul på bröllopet. Kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Likte kjolen kjempe godt!!!
    Håper du hadde det gøy på lørdag ?!
    Vibeke :o)

    SvarSlett
  9. Vad roligt att ni ska gifta er, grattis! Hoppas att bröllopet var fint, klänningen var underbar!

    kram Mia

    SvarSlett
  10. Hei!

    Ser at du har en Nespresso-maskin, håper du er fornøyd med denne. Hvis du sender meg din postadresse vil du gratis motta en oppmerksomhet fra Nespresso. Ved spørsmål kontakt kari@polhem.com.

    Vennlig hilsen Kari

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)