mandag 12. april 2010

Full Stopp !

Jada, da er jeg også tatt av denne kjente bloggtørken!! Uken som har gått har vært ufattelig slitsom.. med 23t overtid... og 10 av dem i helgen...!!
Men da jeg tittet innom bloggen min i dag og så at det var 30 besøk selv om jeg ikke har kakla på over 1 uke så ble jeg veldig glad :)
Jeg har lagt ut endelig versjon av invitasjonen min på bryllupssiden, men siden ikke alle er innom der tenkte jeg at jeg måte dele den med dere her også. Den ble bittelitt anderledes enn første utkast.. og jeg er kjempefornøyd! Det er sambo også, han fikk faktisk velge logoen tilslutt, jeg klarte jo ikke å bestemme meg!
Her er iallefall invitasjonen som vi dumpe ned i noens postkasser om noen mnd :)
Tusen takk for alle de koselig kommentarene på forrige innlegg, har jo vært like dårlig til å svare på kommentarer... ikke en god vane.. får håpe den gir seg snart...! Mormor ble iallefall veldig glad, både for blomsten, middagen, skolebrød og besøket generelt :)

Stor klem fra
post signature

13 kommentarer:

  1. Oj, det var mye overtid!
    Ikke rart du ikke har overskudd til bloggen..., men litt bloggtørke må vi tåle:)
    På vår blogg er vi jo to, så stopper det litt opp for den ene kan jo den andre dra lasset litt;)
    Invitasjonen var helt nydelig! Du er kjempeflink!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Det var noe av det fineste jeg har sett. Flott invitasjonskort. Du har nok mye på gang ja.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var strålende vakkert Hege!!
    Og så herlig mormor var fornøyd :))
    Artig!
    Lykke til videre med planleggingen ♥♥♥
    Ønsker deg en strålende uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Kjempefin invitasjon dere har laget!
    Spennende med bryllupsplanlegging!
    Av og til er det andre ting en bloggen som kaller mer, slik er det bare av og til.
    En skal ikke ha dårlg samvittighet om en ikke rekker alle de bloggbesøkene som en kunne tenkt seg bestandig.
    Ikke slit deg helt ut da..

    Ha fortsatt en fin uke!
    Smil og klem.

    SvarSlett
  5. Hei! For en lekker innbydelse! Ren og klassisk i stilen!
    Så du hadde vært innom bloggen min! Takk for kommentar på innlegget mitt om bordkort! Jeg skal gifte meg 29.mai, så det er ikke lenge til! Skal ta en titt innom bryllupssiden din nå tenkte jeg!

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  6. Hei Hege,
    Nydelig innbydelse, mange blir nok glad for den.
    ha en fin dag i solen, så sees vi til uka.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Så lekker innbydelsen ble, er nok ikke lett å bestemme seg nei hihi =)

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  8. Veldig fine kort. Tror jeg har nevnt det før også?? :) Godt med litt bloggefir innimellom, men det er jo supert med bloglovin da, så går jeg ikke glipp av noe når du blogger igjen. :)

    SvarSlett
  9. De ble kjempefine rett og slett...:-)

    SvarSlett
  10. Åh, Hege så fina inbjudningskort du har gjort!!

    Jag har ju haft två veckors semester så det är riktigt kul att besöka alla igen. Ni måste absolut hyra bil och ta turen till Key west på er bröllopsresa.

    Ha en fin fredag! Kram Alexandra

    SvarSlett
  11. Nå må du ta en rolig periode...det er slitsomt med så mye overtid!
    Koselig å se aktivitet inne hos deg igjen!

    Lurer bare på om du fortsatt ikke har fått HV gaven din?

    Klem

    SvarSlett
  12. Så vakre invitasjoner! Helt nydelige! Og litt morsomt, jeg har et vennepar som heter Hege og Per Kristian;) Så du kan jo lage noen ekstra, så kan jeg si til de at nå MÅ de gifte seg, for nå har de invitasjoene klare *haha*

    Utrolig lekre fargevalg (dersom gråtoner kalles farger da) og oppsett

    SvarSlett
  13. Nyyydelig invitasjon!
    Så lekkert og elegant design og vakre detaljer!!
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)