torsdag 1. april 2010

Påskeblomst

I dag har dagen gått med til å lage litt kort... rydde ned noen lys i tujaene ute... fjerne juletreet fra hagen.. og så måtte jeg en liten tur på plantasjen ;) Vi skal nemlig en tur å besøke mormor i morgen. Det blir jo ikke så ofte vi sees selv om vi prøver å prates på telefon innimellom. Men nå er mamma og pappa (som bor i nærheten av henne) på påskeferie.. så da tenkte jeg at vi fikk ta turen slik at hun så noen å løpet av påsken :)
Så da måtte jeg jo på plantasjen å kjøpe blomst!! MEN jeg kan jo ikke gjøre det enkelt..hihi... var ikke noen fine blomstergrupper der.. og det var jo litt kjedelig med bare en gul blomst... så jeg kjøpte med en stor og en liten gul blomst ( meg og navn på blomster.. fnis) og en eføy formet som et hjerte.. og en kurv! Og da jeg kom hjem satte jeg samme denne lille gruppen:
Egentlig ganske fornøyd med resultatet også.. de 2 eggene er rester fra en påskeoppsatse jeg fikk for en stund siden som sa takk for seg i går... Laget et lite gult kort også.. kanskje ikke helt påsketema.. men det ble en gul jente og gule mønsterark :)
Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal prøve meg på skolebrød... hmm.... Aldri bakt det før.. og kunne vært koselig å prøvd når man ført har fri...

Ha en fortsatt fin påske!

Klem

post signature

9 kommentarer:

  1. Hei hei=)

    Ja du må absolutt prøve Salma laks, helt nydelig, smaker ikke fisk;)

    God påske klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig. Ha en fortsatt god påske.
    Kristin

    SvarSlett
  3. så flott hege!

    ønsker deg en fortsatt fin påske

    klem beate

    SvarSlett
  4. Flott dekorasjon...
    Skoleboller er ikke vanskelig å lage, og så er det jo kjempegodt i tillegg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Flott påskeblomst og kortene dine er du flink med!
    Har heller aldri laget skolebrød, men det tenker jeg gikk veien:)
    Ha en fortsatt fin påske!
    Klem, lene

    SvarSlett
  6. Sent men godt,tusen takk for den flotte utmerkelsen du ville dele med meg. det varmet!!
    klem

    SvarSlett
  7. Så vakkert Hege!
    Helt nydelig - og det kortet *smelt* du bare er god på det der du!!
    Og jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at du fikser å smelle sammen noen herlige skolebrød ♡♡♡
    Lykke til og ha en herlig 2.påskedag!!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Oh this is so very gorgeous!
    Here is a link where I get my images.
    http://www.craftsulove.co.uk/
    hugs
    kim x

    SvarSlett
  9. Den ble jo kjempe fin =) Tenker hun ble glad for den.

    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)