mandag 24. mai 2010

Solen tar visst...au..

I hele pinsehelgen har vi malt og malt og malt rekkverk...!
Tenkte vi skulle bli ferdig med første strøk på hele rekkverket i dag... men den gang ei..!
Det er jo ikke helt behagelig å stå på stige.. så jeg skulle ned og ta en liten pause...og syntes det gjorde litt vondt i knehasene da jeg klatra ned... og tittet i speilet....ILDRØD og det sviiiir.. Spesielt når jeg må fjere litt i knærne....!
Så da ble det brått slutt på malingen... grr..
Men det begynner da å hjelpe, og veldig fornøyd med fargevalg :)
Har også klart å kjøpe 2 stk blå hortensia i helgen.. hihi.. som har fått plass på trappen, og her ser dere den ene iallefall!

Nå skal jeg begynne med middagen, tenkte å grille.. men nå ble brått himmelen mørk og været surt og uhyggelig....Så da får vi se hva det blir til!

Klem
post signature

6 kommentarer:

  1. Så fint rekkverket ble! Nydelig veranda..synes hortensiaer er så flotte! Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Så fint det ble. Nydelige hortensiaer du har kjøpt deg i flotte potter.
    ha en fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Kjempeflott rekkverk!
    Bra jobbet!
    Fine blomtster ogaå, ligger litt bak i den avdelingen i år....:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. dette ble fint :-) blå hortensia...Ja takk:.-))

    SvarSlett
  5. Kjempefint malt rekkverk og nydelig hortensia. elsker den blomsten.Ønsker deg en fin ny uke

    SvarSlett
  6. Åååå, jeg blir også lett brent i knehasene. Det er kjempevondt!!! :( Kjenner jeg får litt tårer i øynene bare ved tanken.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)