fredag 28. mai 2010

Blomster. blomster og blomster..

Stakkars det nye kamera mitt, det fikk kjørt seg i går... jeg har tatt bilder av alle mulig blomster jeg kunne finne..! Både egne og plantede.. men også litt løvetann og sånne ting .. hihi..
Må jo dele med dere.. er jo såå moro å ta bilder når man har et skikkelig kamera:)




Syntes denne fuksjonen med at man kunne fokusere på noe og så blir det andre uklart var såå morsom! Den fikk virkelig frem akkurat det man ville ta bilde av og fokusere på uten at det blir så mye bakgrunnsstøy slik mine bilder har pleid å få!!

Dette er morro :)

Klem
post signature

2 kommentarer:

  1. Skikkelig fine bilder Hege!
    - og enig med deg, gøy med fokus på et sted og uklar bakgrunn:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder i dag og:) Den funksjonen der liker jeg og, og den er spesielt flott på blomster, blir så klare og fine! Kjempegøy med nytt kamera altså... men naboen tror kanskje du er litt rar? hihi, går rundt og knipser bilder av alle blomstene... :) Naboene mine ser litt rart på meg til tider, haha

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)