tirsdag 18. mai 2010

Drømme seg bort...

Først så må jeg rett og slett få lure litt; hva er det Slettvoll gjør "såå riktig" når de lager reklamene sine? De har alltid reklamer som virkelig får en til å drømme og til å kjøpe deres varer... Jeg drømmer litt om noen nye utemøbler, og da mer av typen Slettvoll viser frem... Nå har jeg jo standard "teak" møbler, harde tremøbler som er mere spisebord med stoler enn kose-sofa slik som Slettvoll viser...
Aller best liker jeg lenestolen under... tenk å kunne slappet av i en slik og med utsikten som er bak...sukk... Det hadde vært deilig nå, jeg som begynner å få vondt i halsen også... sukk... En strand på en stol som dette.. og kanskje også med en bitteliten paraplydrink...
Her er det jo allerede noen som har sluknet på sofaen... *drømmer seg bort* Alle uker skulle nok vært som uken som gikk... jobb 3 dager, så fri 5 dager :)... kunne strukket meg til jobb 4 dager og fri 3 dager altså...
(bildene er lånt fra Slettvoll.no)

Nei.. det blir nok ingen møbler fra Slettvoll akkuart nå... må nok spare til bryllup og slikt, men den gang jeg får "huset mitt"... så vil jeg ha noen "kose-møbler" ute..;) Og enn så lenge så er det jo lov til å drømme litt... er det ikke ?

Ha en fin og solfylt dag:)

Klem

post signature

1 kommentar:

  1. Slettvoll har kjempemasse fint. Jeg og kjæresten min drømmer om å innrede hele huset i Slettvollmøbler en gang når vi blir rike :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)