torsdag 27. mai 2010

Et år eldre...

Ja, da er dagen kommet, jeg blir enda et år eldre!
Ser i grunn ut som om det bare går en vei dette.. hihi...
28 år blir jeg i dag, shit.. nærmer meg 30...*skrekk og gru*
Vel vel...i dag tidlig, før jobb, laget jeg kake.. må jo ha noe å feire med litt senere i dag :)

Ellers fikk jeg pakker av sambo i går... for i går da jeg kom hjem hadde jeg en helt sprekkeferdig samboer... han hadde handlet bursdagsgaver og de var så store og mange at kan ikke kunne gjemme dem.. og han trodde nesten jeg måtte pakke dem opp i løpet av kvelden...
Han hadde pakket inn og ordnet, til og med vært i scrappesakene mine og laget kort.. med stempler og greier..;)

Det viste seg at han hadde vært på åpningssalg på Elkjøp... 2t i kø... og ut av det fikk jeg masse... litt for masse egentlig, men det er jo ting til oss begge egentlig..!
Jeg fikk nemlig Digitalt Speilreflex kamera... Canon Eos 550d...og bag og minnekort og sånt til denne... i tillegg fikk jeg Wii og Wii fit med Balance Board..!
Kamera og bag etc var også fra foreldrene og besteforeldrene hans... veldig greit syntes jeg :)
Snakk om gaver.. vi fikk jo aldri lagt oss i går.. måtte jo prøve både det ene og det andre... ;)

Ellers så lurer jeg på om det er et hint jeg ikke har tatt... hehe... WiiFit av samboeren min og Rockering av venninnen min... hihi..men det er greit, jeg har tatt hintet nå ;)

Har ikke kamera i nærheten, men jeg skal legge ut bilde senere...:)

post signature

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye Hege!
    Og heldige deg:-)
    Tusen takk for koselig hilsen, godt å være hjemme!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen, fra ei bursdagsjente til ei annen! :)

    Rålekre gaver du har fått!

    Ha en fin bursdag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen, og gratulerer med kamera. Det tror jeg du kommer til å få mye moro med fremover. :)
    PS: Jeg ble nettopp 29 - det var nesten tårer på gang da... Hvor ble 20 årene av liksom. Hihi! :)

    SvarSlett
  4. Hurra for deg!

    Gratulerer så masse med dagen! :)

    Det er bare snaue fem uker igjen til jeg blir 28 så jeg kommer fort etter ;)

    Så masse flott du har fått! Snill din kommende ektemann må jeg si!

    Ha en flott dag og kos deg med kake og alt som hører til! :)

    Klem, Line.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen!!! Håper du får en kjempe fin dag :)

    Herlighet, så snill han har vært!! FOR noen gaver!! Klapp på skulderen til PK ;)

    Ha en stråååålende dag! Med både kamera, wii og rockering (det har forresten jeg også, kjempe gøy!!)

    bursdagsklem

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Gratulerer så mye med dagen ;)
    Ønsker den en fin fin kveld.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)