søndag 30. mai 2010

Feiringen over for denne gang...

Da er feiringen over for denne gang!
Tenkte jeg skulle dele et bilde av den pyntede marengskaka!! Dere fikk jo bare se den kjedelige marengsen i sta..!
Det var en bra feiring! Vi feriet med hjemmelaget Pizza, sjokoladekake, marengskake, Rockering og Wii....
Jada.. de 2 siste fikk stor oppmerksomhet.. spesielt Rockeringen..! Den ble prøvd av mange... og pappa var jo kongen av alle når det gjalt rockeringen!
Rocking er skikkelig moro, så bra gave fra min venninne! Selv om jeg begynner å bli litt blå og øm....

Wii fasinerte også.. selv besteforeldrene våre... de syntes det var noe rare greier at man kunne spille blant annet tennis på denne måte...
Nå driver jeg egentlig å rydder opp, men alt er jo mer moro enn å rydde... *fnis*
Vel.. i morgen er det hverdagen igjen.. helgen er alt for kort!

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. For en fantastisk flott kake:=)

    SvarSlett
  2. Nam nam den gaven så utrolig god ut!! :)

    Åssen rockering er dette da? denne ser morsom ut! :) Jeg vil å ha!

    klem

    SvarSlett
  3. Virker så dere har kost dere. Kaka var superflott!!!

    SvarSlett
  4. Rockering var noe av det kjekkeste jeg visste da jeg var liten. Lurer på om jeg skal få meg en. Så kan jeg rocke med mine to "stedøtre" (føltes litt feil å skrive det egentlig siden jeg og kjæresten min hverken er gift eller samboere enda - hehe) De hadde iallefall blitt veldig imponerte over rockering tror jeg :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)