torsdag 20. mai 2010

Hødnebø...

Dagens inspirasjon er hentet fra Hødnebø!
Dette er en butikk jeg kun har sett reklame for og aldri har vært i, så tror jeg må spore opp en slik butikk, ryktet sier at det er en i Sarpsborg.
Men hver gang jeg ser reklame fra Hødnebø får jeg litt av samme følelsen som jeg får når jeg ser reklame fra Slettvoll; det ser alt så delikat ut!
Som dere kanskje har fått med dere så drømmer jeg om et litt mer koselig møblement på terassen...selv om jeg har funnet ut at jeg må slite ut det jeg har før jeg kan bytte det ut... men det er jo lov å titte litt alikevell,,,
OG det betyr jo ikke at jeg ikke har plass til en slik stol for eksempel;
Syntes den var veldig fin, tenk å ha en slik å kose seg i en fin sommerdag...
Hødnebø har også tenkt på fuglene, falt helt for disse fine fuglehusene, og som det står på bildet; "Fugler skal også bo bra".. Her kan de jo velge mellom 2 eller 3 etasjes hus..luksus...
(Alle bilder er lånt fra Hødnebøs sider http://www.hodnebo.no/)

Ha en fin dag :)

Klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Oooh lekkert! Her kan man jammen drømme seg bort, og en stol, det får man vel alltids plass til, med puter i flotte farger til.
    Ha en flott dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Hejsan! De har verkligen massor av fint! Apropå Bruka så får vi inte ha dem i nettbutiken men om du sänder ett mail kan du få prisuppgifter på alla varor. Eller via vårt nyhetsbrev! :-) Kramelikram Alexandra

    SvarSlett
  3. Her er det mye lekkert! :o)

    Ønsker deg en fin torsdag og en deilig pinse!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Ja, her var det mye fint. Deilige utemøbler...
    Tusen takk for hilsenen du la igjen hos meg.
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. Hei, takk for hyggelig hilsen. Prøv en spansk CAVA de smaker nydelig og har snille priser... klem Siv

    SvarSlett
  6. Det er nå bare lekkert!! Og kjære deg den hengestolen - så stilig - tenk å svinge seg rundt i den, nyte en kaffilurk og en god bok...
    Som jeg sier - livet har sine perfekte øyblikk :))
    Ønsker deg en vidunderlig langhelg Hege!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)