lørdag 29. mai 2010

Hvem er dere....?

Jeg hadde et innlegg på samme tid i fjor om at hekken min var angrepet... men i år har jeg tatt synderene... men de ville ikke fortelle meg hva de het for noe .. eller hvordan jeg blir kvitt dem... Hekken er av type Liguster, og ser ikke pen ut i ene enden.. ser nemelig ut som om de jobber seg fra ene enden og videre...
Veldig fint med nytt kamera... får jo virkelig tatt god nærbilder av krypene...
Og det var MANGE her.... vi snakker 10 pr plante... stakkars ligusterhekken min... den som hadde blitt så grønn og fin nå..
Her ser dere den verste planten... de har jo omtrent spist opp hele greia.. :( Det ser ut for meg som om de spiser og så legger de igjen svarte prikker...
Er det noen som vet hva dette er for noen kryp.. og hvordan jeg kan få stoppet dem før de tar over hele hekken ?
Naboen har også noen spiste planter... men de er ikke på langt nær så ikke som min ligusterhekk.

Hjelp taes i mot med stor takk !

Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet, men tenk at sånne små kryp kan gjøre så stor skade bare de er mange nok...........

    SvarSlett
  2. Hej vännen! Kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag har satt massor av rosor runt om i
    trädgården och känner mig riktigt stolt! Ha en fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Kan ikke hjelpe deg desverre,men med så gode bilder er det sikkert noen som kan =)
    Så synd at disse krypa skal ødelegge for deg :(
    Håper noen vet råd.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)