søndag 16. mai 2010

I dag er jeg hjemme på Eidsvoll, men jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har stående i kjøkkenvinduene!! Mine kjøkkenvinduer har nemlig blitt til midlertidige drivhus...
Det var min venninne som fikk meg litt dilla... hun hadde nemlig plantet flere ting hjemme blant annet mini-gresskar...og jeg var jo så heldig at jeg fikk en plante av henne... den ser dere til høyre i bildet... den tar snart over vinduet..hihi...
På lørdag plantet jeg selv squash... de er altås 1 uke gamle og har kommet ganske langt allerede syntes jeg... men jeg må si jeg er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere dem videre.. hihi...
Jeg plantet også basilikum, og disse har også begynte å titte frem i pottene... blir spennende å se om jeg klarer å dyrke frem noe av dette...:
I går plantet jeg også dill, men der har det ikke skjedd noe i pottene i løpet av natta..hihi...
Håper mine små forsøk blir bra og jeg kan høste en bra avling etterhvert...

Vel, tilslutt vil jeg bare ønske dere en god nasjonaldag i morgen, håper vi får greit vær og at det blir en bra feiring, selv skal jeg feire på Eidsvollsbygningen, så jeg legger ut et lite bilde fra stedet der alt startet... bildet ble tatt på 17.mai i fjor;

Hipp - Hipp - Hurra!

Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Oij som det spiter og gror!

    Ha en flott 17.mai!
    Vi skal også ferie på Eidsvoll i år. Jeg krysser fingrene for håpet om litt sol! :)

    Klem, Line.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)