søndag 30. mai 2010

I dag skal det feires...

Nå har jeg vært oppe mange timer allerede... baket, ryddet og ordnet...!
I går kveld bakte jeg bunnen til marengskake, og i dag tidlig var det kvikklunsjkake (sjokoladekake) som ble laget.
Jeg pynter aldri marengskaken før like før den skal serveres... den blir fort myk... så det gjelder å holde den sprø så lenge som mulig.. kvikklunsjkaka derimot har fått sin smørkrem :)

Vel.. nå skal jeg rydde litt mer.. pynte border... og etterhvert sette pizzadeig!
Vi har egentlig ikke så store familier verken jeg eller sambo.. men vi blir da 10 stk..med både foreldre besteforeldre og lillesøs ...det blir en del det i vårt lille rekkehus.
Vel.. tilbake til arbeid.. hihi..

Ha en fin dag!
Klem
post signature

3 kommentarer:

  1. Åh, så deilige kaker! Ummm...
    Kos dere masse med dagen og besøket!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Å, det så litt for godt ut! Nå prøver jeg å finne ut hvor østfold er i fht hvor jeg bor så jeg kan kjøpe en kake hos deg! :)

    Gratulerer så mye med overstått bursdag! Håper dere har hatt en flott feiring idag! :D

    SvarSlett
  3. Så gode kakene så ut. Nam! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)