onsdag 19. mai 2010

Kvalitetstid på Aker brygge..

I dag var både jeg og sambo på jobb i Oslo, og siden det var så deilig vær bestemte vi oss for å spise middag i Oslo...Vi vandret litt rundt og tittet litt i butikker før vi endte opp på D/S Louise på Aker brygge...! Nydelig mat og nydelig vær å sitte ute å spise og kose seg i.
(Logoen er lånt fra D/S Louise's hjemmeside; http://www.dslouise.no)
Må si jeg er veldig fornøyd med forslaget mitt, selv om sambo nølte litt i begynnelse så var han veldig fornøyd da vi fikk satt oss ned og fikk bestilt:)
Vi tok til og med 2 retter, jeg spiste en nydelig fiskesuppe til forrett og lam til hovedrett, mens sambo spiste løksuppe til forrett og okse ytrefilet til hovedrett :)
Kosa oss skikkelig, og det er faktisk også veldig viktig i hverdagens stress og mas :)

Nå sløver jeg på sofaen, bare 2 arbeidsdager nå og så er det en langhelg igjen, deilig :)

Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Så koselig!!

    På D/S Louise er det kjempegod mat! Elsker blåskjellene de har der!! Nam nam!!

    SvarSlett
  2. Hei :))

    Takk for koselig kommentar :)) Gud for en kosedag da , det hørtes utrolig deilig ut!!!! Hyggelig at du vil følge mej :)

    Linker dej til bloggen min ;)) Kjempeflott blogg :)

    Ha en herlig dag :)

    Klem Hege :)

    SvarSlett
  3. Deilig å spise ute av og til.....gleder meg også til en langhelg (til), ikke kjekt å sitte inne på et kontor med knallblå himmel og sol utenfor....når jeg vet alt som venter hjemme....sukk...men nå er det bare to dager igjen!

    SvarSlett
  4. Det hørtes koselig ut :) Det er kjempeviktig å unne seg litt hverdagsluksus. Selv om min kjære av og til kaller meg for "a lush individual" Haha! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)